Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5c6319160e4938b7a78b460b/80
Foto: Facebook

Mrvoš o ugovoru za Thompsonov koncert: 'Ovo je u najmanju ruku komedija od ugovora'

Evo što je napisao na svom Facebook profilu

Solinsk invator Ivan Mrvo na svom Facebook profilu objavio je poduži status o, kako kaže, zabrinjavajućem ugovoru između Grada i tvrtke High Level, a sve vezano uz Thompsonov koncert. Status prenosimo u cijelosti:

"Ne shvaćam kako nitko nema komentara na ugovor između Grada Splita i tvrtke High Level za Thompsonov koncert

Iskreno, ne zanima me ni Thompson, ni njegova glazba, ali sam odlučio pogledati ugovor, jer znam kako bi inače trebali izgledati normalni ugovori između bilo koje JLS i privatne tvrtke. Ovo nije takav ugovor. Ovo je, u najmanju ruku, komedija od ugovora. Dajem si pravo da to napišem, s obzirom na to da sam pročitao tisuće stranica raznih ugovora, a od toga je barem nekoliko desetaka ugovora bilo sa JLS. Zanemarimo sada nikakvu pravnu terminologiju, ali ovaj ugovor se čini napisan od strane tvrtke, a ne od strane Grada. Dapače, bilo bi katastrofalno po Grad Split da je ovo njihov službeni ugovor koji koriste inače. Ako je to stvarno ugovor napravljen od strane tvrtke - kako je moguće da Grad Split, koji ima proračun od milijardu kuna, pristaje na propisivanje ugovora od strane tvrtke s prihodima od svega 2, 3 milijuna kuna? Ok, ako čak i to stavimo po strani, puno važnije pitanje je - kako je moguće da osoba iz pravne službe Grada Splita, koja je rekla gradonačelniku da je ovo OK ugovor, još uvijek ima posao tamo? Gotovo svaka stavka ovog ugovora je štetna po Grad i ne shvaćam da su pristali potpisati nešto ovakvo?

Krenimo s člankom 4. koji kaže da će Grad Split platiti 500 tisuća kuna HL-u ukoliko ne osigura uvjete iz članka 3., što bi bilo sasvim legitimno, da su uvjeti iz članka 3. normalni i mjerljivi - što definitivno nisu. Tako se Grad Split obavezao da će oni snositi troškove organizacije i promocije koncerta (dakle dodatni troškovi). Zatim su se obvezali da će obavještavati HL o napretku PR i marketing kampanje - LOL. Baš me zanima kako je to izgledalo. Zatim da će platiti ZAMP (svakom normalnom je jasno koliko glupo zvuči rečenica da plaćaš koncert glazbenika 500 tisuća kn, ali onda tog istog glazbenika još plaćaš kroz ZAMP). Zatim razne sitnice, tipa da će osigurati probu 4h ranije ili 400kW priključak. Uglavnom, da je bilo koja glupost od svih navedenih prekršena - tipa da je proba osigurana 3 sata prije koncerta umjesto 4 ili da je osiguran 350kW priključak umjesto 400kW, HL ja mogao reći da je po članku 4. poremećeno normalno odvijanje programa, odustati od koncerta i svejedno dobiti 500 tisuća kuna.

Zatim imamo članak 6. koji kaže da HL ima pravo namirenja punog iznosa naknade od Grada Splita ukoliko Grad otkaže nastup zbog bilo kojeg razloga, izuzev onih u članku 7. Stvarno je realno da će se dogoditi neki od razloga iz članka 7., tipa rat ili dan nacionalne žalosti. U principu, to znači da je Grad Split otkazao nastup zbog npr. pritiska medija/javnosti ili da je bio bilo kakav ozbiljni problem s rivom - Grad bi morao platiti naknadu HL-u. Članak 6. kaže i da ukoliko vremenske prilike budu jako loše (stvarno mjerljivo, LOL), HL ima pravo zaustaviti koncert i potraživati iznos sukladno stvarno nastalim troškovima. Da mi je samo znati kako bi to odredili. Odnosno znam - to bi bilo, vjerovali ili ne, 500 tisuća kuna.

Zatim članak 8. kaže da će Grad Split organizirati koncert profesionalno i primjereno izvođaču koji nastupa. HAHAHA. Valjda bi bilo normalno da HL osigura da izvođač koji nastupa bude profesionalan i primjeren stoljeću u kojemu živimo i lokaciji na kojoj nastupa, te da ne izvikuje zabranjene pozdrave, a ako iste izvikuje da za to Grad ima pravo tražiti naknadu kao štetu za svoj ugled (ako Split uopće više ima ugleda).

Uglavnom, nigdje ni jedne jedine točke po kojoj Grad Split ima pravo na naknadu ako HL ili Thompson otkažu koncert, naprave bilo što van zakona, promoviraju zabranjene pozdrave itd. Uostalom, ugovor vrijedan 500 tisuća kuna ima četiri stanice, ako su ga pročitali oni u Gradu Splitu, sigurno će te ga uspjeti pročitati i vi, pa će vam sve biti jasno.

Kako treba izgledati jedan normalni ugovor sa bilo kojom JLS je onako kako izgledaju i naši ugovori - grad nešto kupuje, po specifikaciji se u detalj (u vijak) zna što je to nešto. Zna se točna vrijednost, točan dan i sat instalacije, zna se visina penala koju imamo ako kasnimo čak i jedan dan sa instalacijom. Zna se koliki je garantni rok, moramo izvaditi bjanko zadužnicu prije isporuke, zatim bjanko zadužnicu za garanciju (nakon isporuke), a plaćanje je 60 do 90 dana od dana isporuke. Nema ni jedne jedine stavke koja štiti nas kao dobavljača proizvoda i/ili usluge. Jebi ga, nismo svi Thompson.

I da izbjegnem glupaste komentare ljudi koji u životu nisu 5 kuna vrijednosti stvorili - je, prodajemo klupe JLS po Hrvatskoj, što je čak 5% od naše ukupne prodaje (vau) , dok ostalih 95%, odnosno deseci milijuna kuna, dolaze iz izvoza. Pa se od toga plaćaju ovako glupo sklopljeni ugovori."

hr Sun Aug 11 2019 12:10:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e2f1a6429111ca3188b45a0/80
Foto: MORH/HRT

MORH: Poginuo bojnik HRZ-a, za natporučnikom se intenzivno traga

Prilikom pada helikoptera smrtno je stradao bojnik Marin Klarin dok se za natporučnikom Tomislavom Baturinom i dalje intenzivno traga

U tragičnoj nesreći pada helikoptera Kiowa Warrior u more u Zlarinskom kanalu ispred mjesta Zablaće smrtno je stradao pilot Hrvatskog ratnog zrakoplovstva bojnik Marin Klarin, dok se za drugim članom posade, pilotom, natporučnikom Tomislavom Baturinom i dalje intenzivno traga.

Potpredsjednik Vlade i ministar obrane Damir Krstičević, načelnik Glavnog stožera OS RH general zbora Mirko Šundov i zapovjednik Hrvatskog ratnog zrakoplovstva brigadni general Michael Križanec tijekom poslijepodneva posjetili su obitelji stradalih pilota HRZ-a i izrazili sućut obitelji Klarin. 

Ministarstvo obrane i Hrvatska vojska izražavaju sućut obitelji poginulog bojnika Klarina, te suosjećaju s obitelji natporučnika Baturine za kojim se i dalje traga. 

Bojnik Marin Klarin, pilot helikoptera Hrvatskog ratnog zrakoplovstva rođen je 1977. u Zadru. Bio je pripadnik Hrvatskog ratnog zrakoplovstva od 2000. godine, a tijekom svoje karijere u Hrvatskoj vojsci obnašao je niz odgovornih dužnosti. Bio je nastavnik letenja u Eskadrili obuke helikoptera, zapovjednik letačkog voda u Eskadrili helikoptera 93. zrakoplovne baze te pilot helikoptera u 393. Eskadrili helikoptera 93. krila Hrvatskog ratnog zrakoplovstva. 2013. godine sudjelovao je u mirovnoj misiji NATO-a KFOR na Kosovu na dužnosti stožernog časnika za zračne operacije. Za uspješno izvršavanje zadaća ocjenjivan je najboljim ocjenama, a za ostvarene rezultate nagrađivan je i pohvaljivan više puta od strane ministra obrane, načelnika Glavnog stožera OS RH i zapovjednika Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.

Pilot helikoptera za kojim se traga natporučnik Tomislav Baturina, također je pripadnik 393. Eskadrile helikoptera 93. krila HRZ-a, a za svoj rad ocjenjivan je najboljim ocjenama te je nekoliko puta nagrađivan i pohvaljen.

Za natporučnikom Baturinom i dalje je u tijeku intenzivna akcija traganja u koju su trenutno uključeni dva broda i autonomno podvodno vozilo Remus Hrvatske ratne mornarice te operativne službe Ministarstva unutarnjih poslova i spasilački brod iz sastava Lučke kapetanije Šibenik.

Ministarstvo obrane i Hrvatska vojska izražavaju žaljenje zbog ovog nesretnog događaja. Potpredsjednik Vlade i ministar obrane  Damir Krstičević formirao je Povjerenstvo na čelu s glavnim vojnim zrakoplovnim istražiteljem s ciljem utvrđivanja okolnosti nastanka ove tragične nesreće.


hr Mon Jan 27 2020 18:14:24 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e2f058629111c5d178b45e8/80

Početak radova na prvom splitskom hospiciju: Evo kako će izgledati

Simulacije kako će izgledati pogledajte u fotogaleriji.
Danas je održan prvi koordinacijski sastanak predstavnika investitora i izvođača radova vezan za početak izgradnje budućeg Hospicija Matošić, čime službeno započinju radovi na izgradnji prve splitske ustanove za palijativnu zdravstvenu skrb.
 
Podsjetimo, u Hospiciju na Brniku Grad Split će zajedno sa Splitsko-dalmatinskom županijom osigurati 22 ležaja u 6 jednokrevetnih i 8 dvokrevetnih soba za korisnike s područja Splita i Dalmacije.
hr Mon Jan 27 2020 16:46:02 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e2f035729111ca2188b458e/80

Najveći dosadašnji projekt grada Imotskog: Dodijeljena bespovratna sredstva za izgradnju vodno-komunalne insfrastrukture

Gradonačelnik Imotskog danas je potpisao Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za Izgradnju vodno-komunalne insfrastrukture aglomeracije Imotski. Projekt je vrijedan 288 milijuna kuna.
Danas je velik i važan dan za naš grad Imotski i za sve Imoćanke i Imoćane. Drago mi je izraziti zadovoljstvo činjenicom da je projekt iznimno važan za naš grad došao u fazu potpisivanja ugovora te bih se želio zahvaliti svima koji su od samog početka sudjelovali na ovom projektu. U našem se gradu susrećemo s ogromnim problemom zbog mješovite kanalizacijske mreže, a ovaj će projekt taj problem rješiti.“, rekao je gradonačelnik Ivan Budalić.

Grad Imotski potpisao je Ugovor o dodjeli 
bespovratnih sredstava za Izgradnju vodno-komunalne insfrastrukture, a sam projekt vrijedan je 288 milijuna kuna. Njime bi se trebala poboljšati kanalizacijska mreža i s 13% priključenosti podići na 80%.

U ovom iznimno važnom projektu radi se o preko 60 kilometara izgradnje i rekonstrukcije kanalizacijske mreže. Osim poboljšanja i obnove kanalizacijske mreže, posebno sam sretan što će se ovim projektom zaštiti i rijeka Vrljika i ostale vode. Za realizaciju ovog za naš Imotski izuzetno važnog projekta predviđene su 4 godine. Važno je istaknuti da ćemo ovim projektom rješiti problem velikog broja stanovnika, ne samo u unaprjeđenju života, već i u zaštiti voda.“, zaključio je Budalić.
hr Mon Jan 27 2020 16:36:06 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5e2ee3ea29111ce6178b4594/80

Helikopter je bio bez opreme za more, a Zrakoplovstvo je znalo za problem više od 4 godine

Kiowa helikopter koji smo nabavili od SAD-a je jednomotorac, isti takvi helikopteri, samo civilni, ne bi smjeli ići iznad vodene površine

Kod Zlarina se srušio vojni helikopter Kiowa Warrior. Nesreća se dogodila na moru. Kako Index doznaje, ovaj vojni helikopter nije imao tzv. floating equipment, odnosno opremu za slijetanje odnosno plutanje na moru, iako to predstavlja određeni standard. 

Riječ je o tzv. skijama, koje inače imaju svi MUP-ovi helikopteri. Ministarstvo obrane nikad ih nije kupilo iako su bile naručene. 

Znali su za rizik leta iznad mora 

Naime, Kiowa helikopter koji smo nabavili od SAD-a je jednomotorac, isti takvi helikopteri, samo civilni, ne bi smjeli ići iznad vodene površine, odnosno mora. Vojni analitičar Igor Tabak portala Obris.org sjeća se kako se upravo to pitanje potegnulo 2016. godine. 

- Upravo smo o tome raspravljali, o stupnjevima rizika jer se radi o lakom jednomotorcu. Tada je iz MORH-a rečeno da je apsolutno pogrešno razmatrati vojnu sposobnost u kontekstu civilnih propisa. Isto tako, rečeno je da ne treba miješati civilne i vojne standarde, norme i propise, govori nam Tabak dodajući da vojska razmatra rizik prije svakog djelovanja jer vojni piloti imaju drugačiji posao od civilnih. 

Križanec prije četiri godine o riziku leta iznad mora

U razgovoru za Obris aktualni zapovjednik HRZ-a, general Michael Križanec, govorio je o nabavi helikoptera. Razgovor je iz 2016. godine, a tada mu je postavljeno pitanje o rizicima, uz pojašnjenje da je riječ o jednomotornom helikopteru i da bi moglo biti problema s letovima iznad mora.

- Naravno, neće ići sam i imat će nekakvu potporu ili će imati pratitelja, rekao je tada Križanec dodajući da razumije da netko tko komercijalno vozi putnike mora imati dva motora i nekakvu opremu u slučaju pada na vodenu površinu. 

- To mi je jasno, ali mi radimo drugačiji posao koji uključuje i zahtjevnije zadaće, rekao je na kraju Križanec.

hr Mon Jan 27 2020 14:29:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .