Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5d6b754c29111c16658b45fb/80
Foto: Boris Mataković

Katarina Mamić nova je Miss Hrvatske! Ova ljepotica branit će boje Lijepe Naše pred cijelim svijetom!

Katarina Mamić nova je Miss Hrvatske i našu će zemlju predstavljati 14. prosinca na Izboru za Miss Svijeta u Londonu

Katarina Mamić predstavnica je ličko senjske županije i ona je ujedno 28. hrvatska ljepotica koju Lijepa Naša šalje na ovaj prestižan izbor ljepote. Katarina je studentica novinarstva, u slobodno vrijeme bavi se modelingom. Katarina obožava djecu pa ni ne čudi da ju vesele trenuci u kojima je okružuju mališani. Da joj se posreći na lotu zgoditak bi uložila u obrazovanje.

Prva pratilja je Marija Rogić iz Zagreba, dok je lentu druge pratilje ponijela Iva Mijolović iz zadarske županije. Titulu Miss fotogeničnosti, prema izboru čitatelja portala žena.hr, odnijela je Tea Pavičić iz Slavonskog Broda.

Izbor za Miss Hrvatske održao se na otoku Lošinju što je ujedno i prvi put da se ovaj izbor ljepote održava na nekom od hrvatskih otoka. Cijeli program vodila je Uršula Tolj, a u zabavnom dijelu programa nastupili su Antonija Dora Pleško te Damir Kedžo.

Četrnaest natjecateljica nosile su cipele Shoe Selection, te kolekcije Galko, Lella Design, Zorana Aragovića te Ivice Skoke. Za šminku su bili zaduženi vizažisti učilišta Profokus, a za frizure su zaslužni frizeri salona Marcela. Nova Miss Hrvatske provest će punih mjesec dana u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje će se pripremati za Izbor Miss Svijeta.

Nova Miss dobila je stipendiju na Poslovnom veleučilištu Zagreb, godinu dana korištenja automobila Opel Mokka X, kozmetiku Ziaja, kozmetiku Silky za kosu, godinu dana korištenja svih usluga u frizerskom salonu Marcela, godinu dana korištenja usluga u MBS centru, cipele Shoe Selection u vrijednosti od 2500kn, poklon komplet zlatarne Prahir, poklon paket Muller, narukvice Amarthina collection, poklon paket Essence kozmetike, stipendiju učilišta Profokus, vikend u Top terme Topusko, usluge Dr. Žgaljardića, usluge dentalne ordinacije Poliklinike Niveus, poklon paket Blista te dakako sve edukacije za svjetsko natjecanje kao i opremanje kompletno sa svim što joj je potrebno. Većina odjeće koju nosi nakon povratka ostaje njoj kao nagrada.

hr Sun Sep 01 2019 09:38:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/55630106e0a75b06008b4577/80
Foto: NP Plitvička jezera

Hrvatska je zauzela 20. mjesto na listi najljepših država svijeta

Plitvička jezera, ali i obala Jadranskog mora samo su neke od ljepota koje su istaknute. Spomenuli su i obalu Jadranskog mora i više od 1.000 otoka okruženih nevjerojatno čistom vodom

Svaka zemlja na svijetu ima nešto za ponuditi. Bilo da se radi o lokalnoj kuhinji, revolucionarnoj arhitekturi ili čak mnogo više od toga. No, ljepotu je teško kvantificirati, pa zato Svjetski ekonomski forum svake godine objavljuje svoje Izvješće o konkurentnosti zemalja u putovanju i turizmu, piše 24sata.hr

Ona istražuje po kojim se kriterijima svjetske zemlje rangiraju na temelju različitih faktora, od sigurnosti do životnog vijeka pa čak i do prirodnih resursa. Također, uzima u obzir i detalje poput ukupnog broja životinjskih vrsta, broja UNESCO-ve svjetske baštine i 'atraktivnosti prirodnih dobara'. Na tom popisu našla se i Hrvatska na visokom 20. mjestu, a uz nju stoje i zemlje poput Islanda, Kostarike, Novog Zelanda i Austrije.

U opisu Hrvatske stoji opis lokacije, odnosno kako je postavljena između Balkana i srednje Europe. Navode i da je Hrvatska zemlja vapnenačkih špilja, valovitih polja i bijelih šljunčanih plaža. Najpoznatije vode u zemlji nalaze se u unutrašnjosti nacionalnog parka Plitvička jezera, sustava slapova, špilja i 16 terasastih jezera koja pokrivaju čitav spektar plavo-zelene boje.

Spomenuli su i obalu Jadranskog mora i tvrde kako je ona uistinu bez premca, te da je okružena s više od 1.000 otoka okruženih nemoguće čistom vodom. Od planinskih ljepota spomenuli su Dinarske Alpe koje pružaju predivan pogled ali i doprinos cjelokupnom krajoliku Hrvatske. Također opisuju i vrtoglavi vrhove i špilje u blizini obale koje spajaju i prelaze u poljoprivredna zemljišta na području sjeveroistoka Hrvatskog zagorja, prenosi Conde Nast Traveler.

Osim Hrvatske, na popisu se našlo još 39 zemalja, a ovo su sve navedene:

1. Kostarika

2. Island

3. Novi Zeland

4. Austrija

5. Dominikanska Republika

6. Kanada

7. Norveška

8. Švicarska

9. Mauricijus

10. Španjolska

11. Meksiko

12. Australija

13. Grčka

14. Kenija

15. Namibija

16. Finska

17. Čile

18. Tajland

19. Filipini

20. Hrvatska

21. Portugal

22. Cipar

23. Venecuela

24. Bocvana

25. Crna Gora

26. Oman

27. Nepal

28. Brazil

29. Sejšeli

30. Slovenija

31. Peru

32. Šri Lanka

33. Japan

34. Sjedinjene Američke Države (SAD)

35. Italija

36. Turska

37. Južna Afrika

38. Indija

39. Maroko

40. Kolumbija

hr Sat Sep 21 2019 20:37:46 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d8659ea29111c038e8b4589/80
Foto: Pexels

Evo zašto ne biste trebali stavljati dezodorans ujutro

Dezodorans je bolje stavljatit navečer
Tuširate se ujutro i stavljate dezodorans netom prije izlaska iz kuće? Onda to sudeći prema mišljenju dermatologice cijelo vrijeme radite krivo.

Naime, dermatologica poznata internetu kao dr. Pimple Popper preporuča stavljanje dezodoransa navečer, prije spavanja. 

Iako možda zvuči čudno, doktorica tvrdi da je to ispravan način, a i objašnjava zašto.



"Dezodorans prije spavanja djeluje bolje nego ujutro zbog toga što znojne žlijezde također idu na spavanje pa dezodorans bolje djeluje", tvrdi doktorica.

Osim toga, dr. Pimple Popper je otkrila kako žali za činjenicom što je trljala oči dok je bila mlađa. Sada šminku skida tapkanjem, umjesto trljanjem i tako smanjuje mogućnost stvaranja bora.

Također, voda kojom se umivate ne bi smjela biti vruća, niti hladna jer se na taj način rješavate vlage.

hr Sat Sep 21 2019 19:34:02 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58c004ebb47398baa88b4615/80
Foto: Pixabay

Koliko minuta dnevno moramo provesti u prirodi da bismo ublažili stres?

Nova studija sada je pokazala koliko točno vremena moramo provesti u prirodi da bismo se osjećali bolje nakon stresnog dana

Mnogobrojna istraživanja davno su dokazala da boravak u prirodi reducira posljedice stresa. Udaljavanje od svakodnevne vreve automatski će reducirati stres i pomoći nam da sredimo misli.

Nova studija sada je pokazala koliko točno vremena moramo provesti u prirodi da bismo se osjećali bolje nakon stresnog dana.

Prema studiji objavljenoj u časopisu "Frontiers in Psychology", samo 20 minuta dnevno povezivanja s prirodom pomaže u smanjenju razine hormona stresa, piše Harvard Health Publishing.

Istraživači su mjerili razinu kortizola skupini ispitanika uoči i nakon boravka u prirodi. Ispitanici su imali zadatak "odmoriti mozak" na mjestima poput javnih parkova i manjih zelenih površina u blizini svog radnog mjesta.

Ustanovljeno je da razina kortizola značajno pada nakon 20 do 30 minuta izlaganja prirodi. Pritom nije važno šećemo li ili pak jednostavno sjednemo na klupu u obližnjem parku i uživamo u pogledu na zelenilo. - piše Zadovoljna.hr.

hr Sat Sep 21 2019 14:50:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/578fda32d84d64c9578b45e2/80

Dijeta "21 dan": Učinkoviti sistem za mršavljenje koji funkcionira i bez vježbanja

Osnovna je ideja usvojiti nove prehrambene navike te se priviknuti na zdraviji način življenja, koji će s vremenom donijeti i vidljive rezultate u ogledalu

Želite li izgubiti višak kilograma, ne držite dijetu, već promijenite svoje prehrambene navike, savjet je većine nutricionista.

Rigorozne dijete “pale” samo na kratkoročne staze, a nakon prestanka držanja strogog režima prehrane kilogrami se vraćaju munjevitom brzinom. Štoviše, vrlo lako natući ćete više kilograma nego što ste imali prije držanja dijete. Da bi se uspješno promijenile životne navike, potrebno je ponašati se na određeni način barem 21 dan. Upravo zato brojne su “dijete” organizirane u periodu od tri tjedna kako bi se tijelo i um navikli na novi način prehrane. - piše Zadovoljna.hr

Dijete od 21 dan funkcioniraju na principu prehrane koja je u kalorijskom smislu ograničena. Ovisno o tome koliko kilograma imate i do koje kilaže želite doći, planovi prehrane vrte se u kategorijama od 1200 do 1500 kalorija, od 1500 do 1800 kalorija te od 1800 do 2100 kalorija.

Tijekom dana jede se šest manjih obroka otprilike svaka tri sata. Naglasak se stavlja na neprocesirane cjelovite namirnice poput bjelančevina, vitamina i minerala te se smanjuje unos ugljikohidrata.

Dopuštena je čak i konzumacija slatkih zalogaja, a s obzirom na to da se jede manje kalorija nego što je to uobičajeno, kilogrami se tope čak i bez vježbanja. Dakako, redovita fizička aktivnost ne bi se trebala izbjegavati, a rezultati će biti još bolji ako u svakodnevnu rutinu uvrstite žustru šetnju, vožnju bicikla, odlazak u teretanu ili koji drugi vid razgibavanja.

Osnovna je ideja usvojiti nove prehrambene navike te se priviknuti na zdraviji način življenja, koji će s vremenom donijeti i vidljive rezultate u ogledalu.

Primjer jelovnika od 1200 do 1500 kalorija:

Doručak u 9 h: 2 kuhana jaja, mali muffin od zobenih pahuljica, banane i borovnica (koji ste sami ispekli)

Međuobrok u 11 h: 2 čajne žličice maslaca od kikirikija s 1 kriškom rižinih krekera

Ručak u 13 h: salata sastavljena od 115 grama kuhane piletine, 150 grama rajčice, 50 grama svježe paprike, 100 grama zelene salate, žlica ulja i octa

Međuobrok 2 u 15 h: 12 badema

Večera u 18 h: 150 grama mljevenog mesa s pečenom tikvicom, 1 voćka za desert

Međuobrok 3 u 20 h
: mala zdjela pečenih kokica

Primjer jelovnika od 1800 do 2100 kalorija:

Doručak u 9 h: 100 graha zobene kaše, 3 čajne žličice maslaca od badema, 200 grama svježeg bobičastog voća

Međuobrok1 u 11 h: jedna kriška integralnog kruha s četvrtinom avokada i 50 grama cherry rajčica

Ručak u 13 h: 230 grama mljevene puretine sa 100 grama cherry rajčica, 50 grama luka, 50 grama naribanog zelja, 50 grama paprike, žlica ulja i octa

Međuobrok 2 u 15 h: 1 krastavac sa 150 ml niskokaloričnog grčkog jogurta

Večera u 18 h: 200 grama odreska, 100 grama kuhanog krumpira s jednom žlicom maslinova ulja, 150 grama kuhanih mahuna i 50 grama pirjanih gljiva

Međuobrok 3 u 20 sati: jedna srednje velika banana

hr Sat Sep 21 2019 08:44:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .