Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5c57e6fb0e4938db998b461c/80
Foto: PIXABAY

Konačno imamo rješenje dileme: Treba li kosu prati ujutro ili navečer?

Perete kosu prije spavanja a ujutro se budite s masnim vlasištem? Ne, kosa se nije zamastila nego je pritisak glave na jastuk 'uništio' sav volumen u kosi i ostavio dojam masne kose
Pranje kose čini se kao jedan od lakših životnih zadataka, ali zapravo krije nekoliko tajni koje čine veliku razliku. Mnoge žene (i muškarci) žale se da im kosa već prvo jutro nakon pranja izgleda masno i beživotno. No trik je u tome da kosa zapravo nije masna, nego samo tako izgleda jer se nije  pravilno posušila.

Perete li kosu navečer, ona ostaje tek mrvicu vlažna ali dovoljno da se tijekom spavanja totalno izravna te izgubi volumen. Mokre vlasi su osjetljivije od suhih, a tijekom noći se trljaju o jastuk i petljaju što vodi do ispucalih vrhova i neuredne frizure. Izbjegnite taj scenarij i večernje pranje kose zamijenite jutarnjim.

Ako vam treba još jedan razlog za promjenu večernje rutine pranja kose, tu su gljivice. One obožavaju mokra i topla mjesta, a nema ništa bolje od vlažne kose i mekanog jastuka. Ritual spavanje s mokrom kosom može dovesti do razmnožavanja gljivica ili plijesni na vlasištu, koje potencijalno mogu dovesti i do ozbiljnijih problema i prhuti. Zbog toplih i vlažnih uvjeta, na jastuku se mogu razviti spore, koje pak uzrokuju probleme s disanjem i nastanak alergija.

Ne zaboravite da kosu treba prati dva puta, a ne jednom i to s vrlo malim količinama šampona. Za svako pranje je dovoljna količina kao dvije kovanice od 50 lipa. Pravilno i dobro ispiranje jednako važno kao i šamponiranje. Christope Robin, stilist i frizer poznatih svjetskih zvijezda podijelio je nekoliko trikova za sjajnu i lijepu kosu, prenosi 24 sata.hr

- Prvo raščešljajte kosu kako to ne biste trebali to raditi nakon pranja, kad je mokra. Nikad ne treba češljati mokru kosu. To je za nju jako stresno i uzrokuje ispucale vrhove - objašnjava Robin i dodaje da prije samog šamponiranja na kosu nije loše nanijeti malo bademovog ulja, da bi vrhovi bili nahranjeni i zdravi.

- Kad je riječ o regeneratoru, nanesite ga samo na vrhove. Ne stavljajte ga blizu tjemena jer će ga zamastiti. Regenerator treba dobro isprati baš kao i šampon. Kad je riječ o kosi, ne postoji previše ispiranja, jer tako skidate masnoće i nečistoću s tjemena i kose.

I za kraj, opranu kosu ne trljajte i ne sušite grubim ručnikom. To će dodatno oštetiti vlasi i uzrokovati ispucane vrhove. Puno bolji izbor je mekana pamučna majica koja će dobro upiti sav višak vode a kosu ostaviti zdravom i mekom.



hr Mon Feb 04 2019 08:17:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d56763d29111cc44c8b45a6/80
Foto: Pixabay

Ovo su znakovi kroničnog umora koje ne smijemo zanemariti

Kako bi se kronični umor izliječio ili barem ublažio, bitno je promijeniti životne navike te se zdravije hraniti, baviti se fizičkom aktivnošću koja nas opušta, ići ranije spavati i slično.

Da je vrijeme za promjene, pokazat će vam idućih pet simptoma kroničnog umora koje ne smijete ignorirati.

1. Ne možete zaspati ili se budite noću

Oko 80 posto ljudi koji pate od kroničnog umora ima problema sa spavanjem. To se može manifestirati kao nemogućnost da zaspimo, a kada napokon utonemo u san, on je često isprekidan, odnosno vrlo se lako probudimo usred noći. A kada se probudimo iz sna, često se osjećamo kao da uopće nismo spavali. Kada i odspavate preporučenih 7-8 sati u komadu, ne osjećate se naspavano, piše Zadovoljna

2. Teško se koncentrirate

Ljudi pretpostavljaju da je simptom kroničnog umora jedino konstantni osjećaj umora, ali postoje i drugi znakovi kao što su povećana zaboravljivost, poteškoće s koncentracijom te učestala pojava da nas druge stvari lako ometu pri onome što radimo. Osobe s kroničnim umorom opisuju taj osjećaj kao da su stalno okruženi gustom sivom maglom, kao da im je mozak jednako umoran kao i tijelo.

3. Osjećate se izmoždeno poslije svake aktivnosti

Bilo da je riječ o odlasku u šetnju ili slušanju kako se vaši rođaci svađaju tijekom božićnog ručka, poslije bilo kakve razine fizičkog ili emocionalnog stresa osjećate se kao da ste bili u ratu. Ako su vaše tijelo ili um izloženi i najmanjem naporu, osjećate se potpuno izmoždeno. 

4. Teško vam je stajati na nogama

Osobama koje muči kronični umor, i stajanje na nogama može biti teško. Štoviše, simptomi kroničnog umora mogu postati puno izraženiji kada stoje nego kada leže. Stručnjaci vjeruju da osobe sa sindromom kroničnog umora doživljavaju stanje zvano ortostatska intolerancija pri kojemu dotok krvi u mozak slabi kada stoje uspravno.

5. Osjećate bolove po cijelom tijelu

Glavobolje koje se vraćaju, bol u zglobovima, mišićima, pa čak i bolno grlo koje ne prolazi mogu biti znakovi kroničnog umora. Često nema crvenila niti otjecanja – osoba samo osjeća bol koja se može širiti duboko u mišiće i zglobove.

hr Sat Aug 17 2019 17:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a3782c8b9e03e8a298b465c/80
Foto: Pixabay

Ovako smanjite račune za vodu i uštedite

Nije važno želite li smanjiti potrošnju vode zbog odgovornosti za očuvanje okoliša, ili da biste smanjili račune, važno je svakodnevno se držati nekih pravila koja će pomoći da se potrošnja vode smanji

Ne perite voće pod neograničenim mlazom vode

Ne ostavljajte pipu otvorenu dok ispirete voće i  povrće. Uz takav mlaz potrošit ćete i do 12 litara vode u minuti. Umjesto toga, perite voće i povrće u zdjeli, tako da možete pustiti točno onoliko vode koliko vam treba. Osim toga, vodu u kojoj ste oprali voće i povrće možete iskoristiti za zalijevanje vrta.

Ne rashlađujte je istjecanjem

Ne ostavljajte pipu otvorenu dok ispirete voće i  povrće. Uz takav mlaz potrošit ćete i do 12 litara vode u minuti. Umjesto toga, perite voće i povrće u zdjeli, tako da možete pustiti točno onoliko vode koliko vam treba. Osim toga, vodu u kojoj ste oprali voće i povrće možete iskoristiti za zalijevanje vrta.

Ne perite rublje i posuđe ručno

Sve rublje koje se može prati u perilici radije perite tako, a ne ručno. Isto vrijedi i za perilicu posuđa. Naime, većina perilica danas koristi manje vode nego što biste trebali za ručno pranje, a mnoge imaju i štedne programe koje možete koristiti kad je to moguće. 

Provjeravajte ispravnost cijevi i slavina

Vodite računa da crijeva za dovod vode u perilicu rublja ili perilicu suđa ne propuštaju, odnosno ako primijetite da voda curi, odmah ih zamijenite. Također, pazite da vam slavine ne kapaju. Jedna slavina koja pomalo kapa dovest će do toga da nepotrebno potrošite  i do 9 litara vode na dan, pišu 24sata


hr Sat Aug 17 2019 17:00:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d57d52529111c844e8b4598/80
Foto: Facebook

Vrsaljko ima dvojnika

Fotograija je pronašla svoj put do nogometaša
Po svemu sudeći Šime Vrsaljko ima dvojnika. Facebook je ekslodirao zbog slike muškarca koji sliči na popularnog nogometaša.

Fotografija je zapela za oko i nogometašu pa ju je podijelio na svom Instagram profilu i poručio: "Ako mi vidite brata blizanca recite mu da ga čekam kući. Brate, čuvaj mi se na toj bicikli."








hr Sat Aug 17 2019 12:21:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5d57c39729111cc64c8b45f4/80
Foto: TZG Omiš

Marko Tolja sinoć raznježio Omišane

Omiš ima bogat glazbeni, sportski i gastro program..
Ove godine Gusarska bitka u Omišu održati će se čak tri dana i ponuditi posjetiteljima bogat program glazbenih, sportskih i gastro događanja za sve uzraste. Sinoć je na prvoj večeri, popularno nazvanoj " Večeri Evergreena" nastupio riječki pop, swing i jazz glazbenik Marko Tolja u pratnji izvrsnog Big Band Makarska.

Oduševljena publika uživala je u ovom koncertu prepunom dobre vibre i još boljih hitova.

Danas je na rasporedu Dječji gusarski dan s početkom u 18:30 sati, nakon kojeg će nastupiti Maja Šuput. Više informacija o programu događanja Gusarske bitke u Omišu možete pronaći na FB stranici Gusarska bitka
hr Sat Aug 17 2019 11:06:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .