Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5fad21a66f52df6e3a8b459e/80
Foto: Pevex

Prvi hrvatski trgovački lanac otvorio novi prodajni centar

Otvaranjem novog prodajnog centra preseljeno je poslovanje sa stare na novu lokaciju, još atraktivniju i dostupniju kupcima.

Otvorenjem novog prodajnog centra u Makarskoj trgovački div PEVEX ostvario je zadnju planiranu investiciju u 2020. godini.

S lokacije u zapadnom dijelu Makarske, PEVEX je preselio poslovanje na adresu Vrgorački put broj 1, u zgradu gdje je do sada bio Velpro.

 „U novom centru zaposlenici će imati bolje uvjete rada jer je znatno veći nego stari. Time je i kupcima pregledniji, što je važno jer će moći lakše izabrati između 50.000 proizvoda koje PEVEX ima u ponudi. I ovdje su uvedene najviše zaštitne i higijenske mjere. Zato s ponosom pozivamo sve stanovnike Makarske, Imotskog, Baške Vode, Brela, Vrgorca i cijelog okolnog područja da dođu i provjere novo mjesto najsigurnije kupnje u Hrvatskoj.“, poručio je predsjednik Uprave PEVEXA Jurica Lovrinčević.

Brojne zaštitne mjere u mjestu sigurne kupnje

Podsjetimo, PEVEX je prvi trgovački lanac koji je na području Europske unije uveo u sve svoje prodajne centre - termalne kamere, visokotehnološki stupanj zaštite koji su u Hrvatskoj uvele tek neke bolnice. Zbog projekta uvođenja termalnih kamera PEVEX je u listopadu ove godine dobio i nagradu Udruge menadžera sigurnosti.

Svima koji ulaze u prodajni centar sustav mjeri temperaturu tijela, a ako je ona povišena kupca se diskretno obavijesti o tome te ga se dodatno zaštiti zaštitnom opremom, maskom i rukavicama uz još jedno dezinficiranje ruku. 

PEVEX je kao jednu od zadnjih zaštitnih mjera, za sve svoje prodajne centre, uveo i zamagljivače koji pretvaraju higijensko sredstvo u aerosol, čime se omogućava bolji prodor u sve dijelove prostora. Uz to, u studenom je nabavljen dezinficijens koji je 100 posto biorazgradiv i ne sadrži otrovne tvari. Zato ga mogu koristiti svi djelatnici, bez posebne obuke i zaštitne opreme. 

Novi prodajni centar u Makarskoj prostirat će se na 5.007 m2, što je za 1.000 m2 više nego što je imao stari. Također, zaposliti će se 5 novih djelatnika, tako da će ih ukupno biti 40. Novi se centar otvara u vremenu van turističke sezone pa postoji i mogućnost dodatnog zapošljavanja pred ljeto.

Tijekom 2020. godine, prosječna neto primanja u PEVEXU prešla su razinu od 6.100 kuna.

PEVEX trenutno ima oko 2.000 zaposlenika i 26 prodajnih centara. Za 2019. godinu, kao i prethodno za 2018., PEVEX je dobio bonitetni certifikat AAA, koji označuje top hrvatske tvrtke s visokom razinom poslovanja.

Mjesto sigurne kupnje:




hr Thu Nov 12 2020 12:53:33 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5f783dea6f52df8f038b463f/80
Foto: Pexels

"Recite Da u Du": Dubrovnik se brendira kao destinacija za vjenčanja

U sklopu HGK Županijske komore Dubrovnik osnovana je Strukovna grupa organizatorica vjenčanja koja će okupiti agencije za organizaciju vjenčanja sa širega dubrovačkoga područja

Ideja je okupiti same organizatore, ali i povezane djelatnosti, u jednu marketinšku priču brendiranja Dubrovnika kao idealne destinacije za vjenčanja.

Za predsjednicu Strukovne grupe izabrana je Ines Nanić iz tvrtke Dubrovnik događanja. Za zamjenice predsjednice izabrane su Ivana Smojver iz Dubrovnik Designa te Martina Pavleković iz tvrtke Be positive.

Radi se o industriji koja za sobom povlači puno drugih djelatnosti, poput dobavljača različite opreme, cateringa, glazbenika, cvjećara… Iz marketinške perspektive, ovo je jedinstvena prilika da Dubrovnik pozicioniramo među različitim skupinama ljudi kao destinaciju za vjenčanja, ali i općenito. Vjenčanja po svojoj prirodi okupljaju heterogenu grupu ljudi, različitih dobi i interesa na jednom mjestu, i dolaskom takve skupine stvara se jedinstvena prilika da im predstavimo grad i njegovu ponudu ako se odluče vratiti u privatnom aranžmanu. - rekla je Nanić.

Iz novoosnovane Strukovne grupe naglašavaju da vjenčanja u destinaciji imaju multiplikativni efekt na cjelokupno gospodarstvo. Na jedan par mladenaca u destinaciju stiže u prosjeku 70 do 150 sudionika. Njihova promocija destinacije putem slika i objava na društvenim mrežama nešto je što se teško može postići komercijalnim kampanjama. Stoga ova priča ima iznimno veliki utjecaj na sve segmente u pružanju turističkih usluga unutar jedne destinacije i odlična je platforma za građenje imidža destinacije.

Nanić podsjeća da u ova teška vremena sigurno ni konkurencija ne spava, priprema svoje marketinške planove, strategije nastupa na tržištima, stoga i mi moramo spremno dočekati sunce.

- Nemojmo zaboraviti koliko je velika industrija vjenčanja i koliko je mikro poduzetnika pogođeno njezinim drastičnim padom ove godine. Stotine ponuđača usluga u našoj zemlji je ostalo bez posla. Naša misija je zajedničkim snagama uz marketinške aktivnosti oživjeti našu industriju u vidu promocije koja nam može donijeti samo pozitivne rezultate. U doba kad se svi stišavaju na nama je da damo sve od sebe da se pročuje dobar glas o uslugama i ljepotama te vrijednostima koje nudi naš grad. - rekla je Nanić.

Kako bi se ubrzao oporavak, zajedničkim će se marketinškim aktivnostima promovirati destinacija, ali i oni segmenti ponude, tj. poslovni sektor koji je uključen u vjenčanju kao finalnom proizvodu.

- Želimo im predstaviti kako njihova priča može izgledati ako kažu ‘Da u Du. - rekla je Nanić.
Iz Strukovne grupe pozivaju i sve zainteresirane da se uključe u rad, predstave svoje ideje kako unaprijediti ovu priču i pomognu pozicionirati Dubrovnik kao idealno mjesto za najvažniji dan u životu budućih mladenaca.

hr Sat Nov 28 2020 15:42:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bc1e9180e49380b008b4637/80

U Švedskoj pogođen Eurojackpot u iznosu od 84.883.873,59 kn

U 48. kolu Eurojackpota izvučeni su brojevi 1, 2, 22, 25, 30 – 5, 10, koji su donijeli dobitak od 84.883.873,59 kn igraču iz Švedske.

Sinoć je pogođen jedan dobitak druge vrste, odnosno 5+1 broj,  vrijedan 13.493.112,46 kn i 6 dobitaka treće vrste, 5+0, vrijednih po 793.712,01 kn

Najveći dobitak osvojen u Hrvatskoj je 4+2 u iznosu od 41.774,24 kn. Dva su dobitnika, jedan je svoj listić uplatio putem interneta, a drugi je listić uplatio kod ovlaštenog partnera  „Tisak“ u Pakoštanima.

Sljedeće izvlačenje za igru Eurojackpot je u petak, 04.12.2020., a glavni dobitak Eurojackpota iznosi  75.000.000,00 kuna.

hr Sat Nov 28 2020 09:20:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5fc135a16f52df2f538b4628/80

Studeni je mjesec borbe protiv raka pluća: 170.000 onkoloških bolesnika je naših 170.000 heroja!

U mjesecu borbe protiv raka pluća predstavljen survivorship projekt HEROIC koji spaja stručnjake i karate koji su prvi napravili herojski podvig u svijetu!
U mjesecu svjesnosti o raku pluća predstavljen jedinstveni projekt HEROIC koji spaja karate i integrirani tim stručnjaka u mentalnom osnaživanju, rehabilitaciji i reintegraciji onkoloških bolesnika kroz prilagođene vježbe i video savjete

• HEROIC je okupio svjetske prvake! Projekt su podržali akademik Miroslav Samaržija (koordinator nacionalnog programa ranog otkrivanja raka pluća, prvog u svijetu ovakve vrste!), te aktualni svjetski prvak u karateu Ivan Kvesić!

• 170.000 onkoloških bolesnika zahvaljujući HEROIC-u ima priliku postati 170.000 heroja u borbi protiv raka, a na putu vraćanja u život i izbacivanja raka iz svakodnevice mogu im se pridružiti i članovi njihovih obitelji kao podrška!

• Studeni je mjesec borbe protiv raka pluća, koji nažalost odnosi više života u Europi nego rak dojke, debelog crijeva i prostate zajedno. Upravo je pilot projekt HEROIC-a posvećen raku pluća, kako bi ohrabrili mnoge da se odazovu (prvome u svijetu) besplatnom nacionalnom programu ranog otkrivanja raka pluća i herojski pobijede strah od dijagnoze i življenja s rakom!

Hrvatska voli svjetske prvake i bodriti sve one koji nas čine ponosnima jer su prvi u svijetu! Upravo je predstavljeni javnozdravstveni survivorship projekt HEROIC spojio najbolje od najboljih, one koji pomiču granice mogućega i pokazuju da je sve moguće kada misliš pozitivno i djeluješ hrabro!

U mjesecu borbe protiv raka pluća, Hrvatska liga protiv raka kao najstarija udruga za borbu protiv raka na ovim prostorima počela je s provođenjem pilot projekta HEROIC koji je danas predstavljen široj javnost, te znači „Karate u integriranoj skrbi i konceptu preživljenja raka, s ciljem poboljšanja mentalnog zdravlja i sveukupnog psihofizičkog blagostanja onkoloških bolesnika“.

Na tragu Nacionalnog plana protiv raka i Europskog plana protiv raka koji trebaju uskoro ugledati svjetlo dana, nastao je projekt koji ima za cilj potaknuti oboljele od raka da postanu heroji u vlastitom životu, te da se tijekom i nakon procesa liječenja osnaže na svim razinama, mentalno i fizički, uz reintegraciju u zajednici, pritom uključujući u integriranu onkološku skrb karate kao sport koji znanstveno dokazano unaprjeđuje sveukupno psihofizičko blagostanje pojedinca.

HEROIC je javnozdravstveno edukativni projekt koji se temelji na suvremenom trendu integrativne onkološke prakse i sverastućeg koncepta življenja s rakom i “preživljavanja” nakon dijagnoze raka,

„Cilj projekta je javnosti u duhu digitalne transformacije i podrške potrebitima tijekom COVID-19, promicati osnaživanje integrirane skrbi onkoloških bolesnika, osvijestiti važnost prevencije nastanka zloćudnih bolesti, dati doprinos očuvanju mentalnog zdravlja te poboljšati reintegraciju i rehabilitaciju onkoloških bolesnika, povezivanjem multidisciplinarnog tima brojnih stručnjaka i karatea kao sporta koji znanstveno dokazano doprinosi psihofizičkom zdravlju i koji je inovativna poveznica u ovom integriranom projektu“, izjavila je glavna tajnica Hrvatske lige protiv raka dr. Neda Ferenčić Vrban.

„ I vrhunski sportaši imaju često svoje psihološke borbe, što nije možda niti blizu borbama koje prolaze onkološki bolesnici, ali je sigurno da im naša motivacija može biti korisna za mentalno osnaživanje u teškim trenutcima. Moja najdraža izreka je „Ne kažem ti da će biti lako, ali će biti vrijedno toga!“ Zato pozivam sve onkološke bolesnike i članove njihovih obitelji da se herojski nose s rakom i da se uz našu malu pomoć vrate u život!“, rekao je aktualni svjetski prvak u karateu Ivan Kvesić.

Sve veći broj pacijenata, zahvaljujući pravovremenoj dijagnostici, razvoju zdravstvenih tehnologija i inovativnim terapijama preživljava rak, ali posljedice njihove bolesti i/ili liječenja predstavljaju prepreke u njihovu svakodnevnom životu.

„Stručnjaci procjenjuju da je u Hrvatskoj trenutačno ukupno 170.000 onkoloških bolesnika, no rak svakako ostavlja posljedice i na njihove obitelji i mentalno zdravlje, posebice u doba COVID-19 koji je unio dodatnu zabrinutost o kontinuitetu onkološke skrbi i uzrokovao slabiji odaziv na rano otkrivanje raka. Mi želimo ohrabriti svakog pojedinca da se herojski i na vrijeme odvaži nositi s borbom protiv raka, na krilima karatea kao sporta koji znanstveno dokazano pomaže duhu i tijelu, uz tim svih relevantnih stručnjaka!“, naglasio je glavni trener najtrofejnijeg hrvatskog karate kluba Hercegovina Zagreb prof. Danijel Vučić.

Uz okupljeni multidisciplinarni tim 15 stručnjaka (onkolog, psiholog, onkološki farmaceut, medicinska sestra, fizioterapeut, kineziolog, nutricionist, psiholog i druge stručnjake), HEROIC projekt provodit će se kroz pomno razrađene i prilagođene vježbe karatea i tehnika disanja (radionice), te kroz web platformu i digitalne društvene medije (Facebook, Instagram) na kojoj će biti edukativni video sadržaj i tematski live-streaminzi s vježbama i sadržajnim porukama stručnog multidisciplinarnog tima.

Studeni je mjesec borbe protiv raka pluća, koji nažalost odnosi više života u Europi nego rak dojke, debelog crijeva i prostate zajedno. Upravo je pilot projekt HEROIC-a posvećen raku pluća, kako bi ohrabrili mnoge da se odazovu (prvome u svijetu) besplatnom nacionalnom programu ranog otkrivanja raka pluća i herojski pobijede strah od dijagnoze i življenja s rakom!

Mala Hrvatska je na krilima stručnjaka napravila herojski potez i odlučila prva u svijetu na razini cijele države pokrenuti nacionalni program ranog otkrivanja i probira raka pluća. U jednom desetljeću, zahvaljujući pravovremenoj dijagnostici i novim metodama liječenja i lijekovima poput imunoterapije, promijenila se situacija da rak pluća danas nije više smrtna presuda, a broj oboljelih koji žive pet godina nakon dijagnoze svakodnevno raste. „Nemojte se bojati odlaska na pregled, prebrodite taj strah! Rak pluća neće čekati da prođe korona-kriza! On je izlječiv u 90% slučajeva ako ga otkrijemo rano, a za uznapredovali oblik na raspolaganju nam je pametna terapija i imunoterapija za 40% bolesnika. Budite heroji i ne odgađajte pregled!“ izjavio je koordinator Nacionalnog programa za rano otkrivanje raka pluća akademikom Miroslav Samaržija.

Kako je navedeno u jednom poglavlju Nacionalnog plana protiv raka, kojeg svi podržavamo i željno iščekujemo, dijagnoza i liječenje raka često uzrokuju značajne psihološke posljedice, ne samo za bolesnike, već i za njihove obitelji. Liječenje emocionalnog stresa i psihološka podrška u prilagodbi na život s bolešću trebaju biti sastavni dijelovi holističkog pristupa onkološkom bolesniku; od dijagnostike, liječenja pa sve do zdravstvene njege i skrbi pred sam kraj života.

„Nemojte stavljati emocije pod tepih! Od vrhunskih sportaša i ovakav projekt možemo naučiti puno toga kako kako se uzdići i boriti! HEROIC je fantastičan način da pojedinac i njegova obitelj svoju borbu s rakom vode mentalno osnaženiji!“, naglasila je klinička psihologinja i psihoterapeutkinja doc.dr.sc. Lovorka Brajković.

Projekt HEROIC 170.000 onkoloških bolesnika, ali i ostali građani, mogu pratiti na web platformi, te Facebook, Instagram i YouTube kanalu uz video vježbe i radionice uživo (kada epidemiološke okolnosti dozvole).

 

Postanite i Vi dio herojske zajednice i priče koja stvara 170.000 heroja koji će se vratiti u život, zadati udarac raku i izbaciti ga iz svoje svakodnevice!

Svatko od nas može napraviti nešto herojski u borbi protiv raka! Heroji su i onkološki bolesnici, zdravstveni stručnjaci, karatisti i drugi sportaši, zdravstvena i državna administracija koja može napraviti odlučne poteze u prevenciji i liječenju raka, mediji i svi građani! Zadajmo udarac raku!

Svi onkološki bolesnici i svi građni cijeli projekt mogu pratiti putem internet stranice

i profila na društvenim mrežama Facebook i Instagram .


hr Fri Nov 27 2020 18:09:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5fc00cf16f52df6a528b45e0/80
Foto: Pixabay

Zbog pooštravanja mjera: Brkata aukcija održat će se sutra!

Riječ je o nesvakidašnjoj humanitarnoj akciji koja je dio globalno popularnog Movembera i za cilj ima podizanje svijesti o raznim oblicima malignih oboljenja kod muškaraca i važnosti redovitih pregleda, a prikupljena sredstva namijenjena su Županijskoj ligi protiv raka Split

Zbog pooštravanja epidemioloških mjera Bradata aukcija umjesto u nedjelju, održat će se sutra, u petak, 27.11. od 12:30 sati u Paradox Wine & Cheese baru Bana J. Jelačića 3, Split.

Riječ je o nesvakidašnjoj humanitarnoj akciji koja je dio globalno popularnog Movembera i za cilj ima podizanje svijesti o raznim oblicima malignih oboljenja kod muškaraca i važnosti redovitih pregleda, a prikupljena sredstva namijenjena su Županijskoj ligi protiv raka Split.

Akcija je osmišljena na način da se muškarci pozivaju da prestanu s brijanjem u studenom te odrede „cijenu“ svoje brade po kojoj su je spremni obrijati. Ukoliko se sakupi traženi taj iznos, osoba se obrije. Četvrtu godinu za redom akciju organizira Županijska liga protiv raka Split uz partnere: Ka'brada, Paradox i Rotary klub Split Plus.

Ove godine među kandidatima ističe se Josip Božić koji će donirati najdužu bradu koja je do sada obrijana na Bradatoj aukciji. Potom, akciji se ponovno odazvao pjevač Marko Pecotić Peco, nakon 18 godina bradu će u petak obrijati i gradski vijećnik Branimir Urlić, a nakon dugo vremena i poduzetnika Ognjena Bagatina ćemo imati prilike vidjeti bez brkova. 

Prema informacijama koje za sada imamo, izgledno je da je Goran Milaković sakupio rekordan iznos donacije koja je do sada sakupljena za jednu bradu, potom aukciji se pridružio i caffe bar Krom nominiravši brk Ivana Ćurića – Giovannia, a među ovogodišnjim kandidatima su i Leon Listeš, Frane Karlo Pavlović, Pero Prosenica, Luka Baričić, Zvonimir Čondić, Tomislav Tabak, Matej Emanuel Krakan i Emil Musić.

Do danas je za njihove vrijedne brade i brkove na račun Županijske lige protiv raka uplaćeno 30.082,80 kuna, a konačni iznos saznat ćemo sutra do kraja dana, stoga poziv još jednom svima koji su u mogućnosti da se pridruže s donacijama, svakako kuna znači!

hr Thu Nov 26 2020 21:15:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .