Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5885c5a41eea8f0a208b4573/80
Foto: Promo

„ĐUROLOGIJA“ u Splitu rasprodana čak 2 tjedna prije izvedbe – zbog nezapamćenog interesa dodana još jedna izvedba!

„ĐUROLOGIJA“ rasprodala SPLIT!!! Dodana još jedna predstava

Branko Đurić Đuro i njegova „Đurologija“ raprodali su splitsku dvoranu „Lora“ čak 2 tjedna prije najavljene izvedbe 2. veljače u 20 sati! Zbog nezapamćenog interesa za kultni stand up show karizmatičnog Sarajlije, organizatori su dodali još jednu izvedbu „Đurologije“, istoga datuma, 2. veljače, s početkom u 18 sati.

„Đurologija je predstava koja uistinu obara sve rekorde gledanosti!“ potvrđuje Tomislav Kašljević, glavni producent predstave i turneje „Đurologije“, a predstavu je, valja naglasiti, u godinu dana pogledalo preko 80 tisuća ljudi.

Ulaznice za izvedbu predstave „Đurologija“ 2. veljače u novom terminu u 18 sati, mogu se već kupiti na blagajni dvorane i u sustavu http://www.eventim.hr/hr/ulaznice/stand-up-durologija-split-dvorana-lora-939013/performance.html

Facebook komentari

hr Mon Jan 23 2017 09:58:38 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58da69c2b473983ade8b45b3/80

Većina putnika iz Hrvatske više pamti prvo putovanje nego dan kad su stekli novog prijatelja

Istraživanje koje je proveo Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najnevjerojatnijim smještajnim objektima na svijetu, otkriva puno interesantnih činjenica o iskustvima putnika iz Hrvatske na njihovim prvim putovanjima.

Bilo da putuju po prvi puta u životu ili na neku novu, nikad posjećenu destinaciju, ili da putuju na drugačiji način od uobičajenog ili odsjedaju u neobičnom smještaju - svi se sjećaju svojeg prvog putovanja. Booking.com proveo je istraživanje u kojem je pronašao odgovorena pitanja o tome kad su putnici iz Hrvatske prvi puta išli na put, što najviše pamte na tim prvim putovanjima, s kime vole putovati i što preporučuju onima koji će tek krenuti na putovanja.

Najveći postotak ispitanika (40%) počeli su putovati kad su imali manje od 10 godina, većina je imala svoje prvo iskustvo s putovanjima u adolescentskoj dobi (42%), a samo 1% ispitanika doživjelo je iskustvo prvog putovanja tek nakon 30-te godine života.Čak 70% ispitanika iz Hrvatske prvo putovanje proveli su unutar svoje domovine. Najveći postotak ispitanika izjavilo je da su najsretniji kada putuju s partnerom (45%) ili s obitelji (42%), ali bilo je i onih ispitanika koji vole putovati sami jer se tada osjećaju slobodno (26%). Četvrtina ispitanika (25%) preferira putovati na lokacije koje su već posjetili, a većina (80%) ispitanika želi otkriti nove i zanimljive stvari o lokacijama koje su već posjetili.

 S obzirom na to da je većina ispitanika počela putovati u veoma ranoj dobi, zanimljivo je saznati koje su im uspomene s tih putovanja najtrajnije i najdraže. 58% ispitanika sjeća se svog prvog putovanja jasnije i bolje nego prvog dana škole. Rezultati istraživanja pokazuju da ispitanici iz Hrvatske svoje prvo putovanje pamte više nego što pamte događaje poput dana kad su upoznali novog prijatelja (66%) ili kad su dobili prvog kućnog ljubimca (55%). Unatoč tome, većina ispitanika smatra da je preseljenje u novi dom (72%) i prvi poljubac (75%) više uzbudljiv od iskustva prvog putovanja. Stvari koje ispitanike podsjećaju na putovanje i bude lijepe uspomene su foto albumi (76%), suveniri (67%) i planovi grada kojeg su posjetili (17%). Što se tiče najljepših i najdugotrajnijih iskustava koja su putnici iz Hrvatske doživjeli na prvim putovanjima, provođenje kvalitetnog vremena s prijateljima ili obitelji (51%), samo putovanje (51%), smještaj (40%), neobični mirisi, zvukovi i vidici (39%) i upoznavanje novih ljudi (34%) su ono što iskustvo na putovanju čini savršenim. Ispitanici cijene vrijeme koje provode s onima do kojih im je stalo jer 48% njih tvrdi da im je to jedna od najdražih stvari koje dožive prilikom putovanja.

 Društvene online platforme omogućile su putnicima da lako komuniciraju o svojem putovanju.  Recenzije o uslugama ili interakcija s putničkim brendovima, dijeljenje fotografija i iskustava s putovanja s prijateljima i mnoge druge stvari ono su što planiranje putovanja i samo putovanje čini drugačijim nego prije. Ispitanici iz Hrvatske, za razliku od prosjeka, koristit će društvene mreže kako bi unaprijed istražili sve detalje vezane uz putovanje (50% naspram prosjeka ostatka ispitanika globalnog istraživanja - 40%). Korištenje društvenih mreža prilikom planiranja putovanja najviše se prakticira u Tajlandu (75%), a najmanje u Nizozemskoj i Danskoj (17%).

 Svatko bi trebao otputovati s vremena na vrijeme pa makar i na nekoliko dana. Putovanja nas opuštaju ili uzbuđuju ovisno o tome u kakvu smo se pustolovinu odlučili zaputiti.Putovanja nam šire perspektivu i kreiraju nove uspomene koje ćemo pamtiti cijeli život. Savjeti koje putnici iz Hrvatske daju onima koji prvi puta kreću na putovanje su opuštanje i uživanje u svakoj minuti (51%),isprobavanje lokalne hrane (31%) te obavezno nošenje putovnice sa sobom (28%). Kako bi se osjećali ugodno i sigurno prilikom putovanja ispitanici iz Hrvatske savjetujuorganiziranje smještaja prije samog putovanja (21%) kao i pregled broja pozitivnih ocjena smještaja ili prijevoznika na online platformama (30%) teunajmljivanje lokalnog turističkog vodiča na odredištu (21%).

 Putovanjem otkrivamo druge kulture i povezujemo se s novim ljudima, pauziramo svakodnevnu rutinu, mijenjamo navike, dobivamo priliku za opuštanje, ali i za edukaciju o raznim lokacijama i njihovoj povijesti. I stoga, spakirajte svoje kofere i uživajte.Svijet čeka da ga otkrijete.

Facebook komentari

hr Tue Mar 28 2017 15:54:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58da6167b47398f9de8b4568/80

Znate li što je Toni Cetinski želio biti kad odraste?

Izgleda da su mu se svi snovi ostvarili...

Jedan od najnagrađivanijih glazbenika, zaslužan za najveću regionalnu koncertnu turneju u prošloj godini, čovjek čiju iznimnu vokalnu kvalitetu izuzetno cijene na svjetskoj razini, otkrio je što je želio biti kao dijete.

Toni Cetinski, koji je izuzetno aktivan na društvenim mrežama i uvijek rado komunicira sa obožavateljima, nije odolio da kao i brojni drugi korisnici, sa prijateljima podijeli svoje fotke iz djetinstva. Uz fotke, otkrio je i svoje dječačke snove i maštanja.

'Ponekad i kao djeca jako dobro znamo što bi željeli biti kad odrastemo. Ja imam sreću da su mi se snovi iz djetinjstva uistinu ispunili. Hvala dragom Bogu i mojim roditeljima, a imam i puno prijatelja koji mi pišu, koji me prate i koji mi daju podršku u onome što radim. Hvala vam svima.', napisao je pritom Toni.

Posebnu je pažnju obožavatelja, privukla Tonijeva domaća zadaća iz ranih školskih dana na temu 'Što želim biti kad odrastem'. Navodeći kao uzor svoga oca Mirka, Toni je poželio biti pjevač, a sve kako bi imao puno prijatelja koji bi ga gledali na televiziji, pisali mu pisma, te kako bi imao lijepi stan i ženu.

Danas, četiri desetljeća kasnije, slobodno možemo ustvrditi kako je svoje snove ostvario. Obitelj koja ga podržava i kojoj je zahvalan na svemu, najprodavaniji studijski albumi, brojni megahitovi, koncertne turneje koje će se teško nadmašiti, nastup na Eurosongu, tek su mali djelić obiteljskog i glazbenog uspjeha Tonija Cetinskog.

Usprkos svemu Toni, ne posustaje. Aktualnim hitom 'Laku noć' još jednom je osvojio publiku i struku, a pred njim je novi niz koncerata. Seriju ovih nastupa Toni će iskoristiti i za promociju novog zvuka u koji je sa svojim bendom krenuo posljednjim singlom'Laku noć', a i sve ostale pjesme svirati će u acoustic/electric verzijama.

Tonija Cetinskog u sklopu koncertne turneje 'Radijsko srce' slušajte u sljedećim gradovima:

01.04. Bjelovar

08.04. Sisak

15.04. Biograd na moru

21.04. Karlovac

22.04. Požega

28.04. Pula

30.04. Rijeka

05.05. Osijek

06.05. Virovitica

12.05. Gospić

13.05. Varaždin

17.05. Zagreb

20.05. Split

Facebook komentari

hr Tue Mar 28 2017 15:24:01 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/58da3b6bb47398a7de8b456a/80

A je to: Šleper zapeo za nadvožnjak

Sličnih slučajeva bilo je i prije- prednji dio prođe, a zatim ni makac
Bizarna nezgoda dogodila se vozaču šlepera na izlazu iz Vodica. Naime, nije pazio na visinu nadvožnjaka, pa je svojim vozilom zapeo. Nije mogao ni naprijed ni natrag, a stvorila se i gužva na cesti. 

Slike nam je poslao čitatelj koji se zatekao na mjestu događaja. Pitanje je kako će šleper izaći!

Facebook komentari

hr Tue Mar 28 2017 12:32:56 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/57d114488d350aa1048b456d/80
Foto: D.N.

Hoće li Aleksandar dobiti seku Koko Kojić?

Splitska pjevačica godinama je govorila da bi htjela dobiti djevojčicu kojoj bi dala ime Koko, a roditi bi trebala u rujnu. O trudnoći ne priča niti sa suradnicima
Trudna Severina (44) posljednjih dana boravi s obitelji u Zagrebu. Došla joj je rodbina supruga Igora Kojića (29), pišu 24 sata.

Pjevačica zadnjih dana ne izlazi iz kuće. Nakon što je snimila promotivne fotografije za novi singl 'Otrove', na kojima joj se nazire trbuščić, i izbacila spot, povukla se iz javnosti. Na svojoj društvenoj mreži tek je stavila fotografiju s kumom Andreom Čermak (40), kojoj je čestitala rođendan.

O trudnoći ne priča ni sa suradnicima. Sevi, koja je trudna tri mjeseca, još je rano pričati o tome. Želi da sve prođe u redu. Trenutačno osjeća jake mučnine. Ne nastupa već mjesec dana, a radne vikende u inozemstvu zamijenila je obiteljskim okruženjem. Igor joj je stalno na raspolaganju.

Seki ili braci posebno se veseli njezin sin Aleksandar (5), kojeg ima iz veze sa srpskim milijarderom Milanom Popovićem (51). Severina je Aleksandra rodila u novom splitskom rodilištu, a još nije poznato gdje će roditi drugo dijete.

Cijeli članak pročitajte ovdje


Facebook komentari

hr Tue Mar 28 2017 11:54:42 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .