Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5862e58b1eea8faf9d8b4572/80
Foto: Marina Lončar/Gordan Turković

Ovaj spot morate pogledati do 31.prosinca: Goldie Rox objavila "King Of Grief"

Mlada pjevačica sama se probija kroz hrvatsku glazbenu scenu, nema menadžera ni diskografsku kuću. No, dobro je ide – upravo je snimila četvrti singl i spot za pjesmu. Prethodni je premijerno pušten na MTV Adria..

Krajnje neuobičajenu "taktiku" odabrala je Goldie Rox za izlazak u svijet glazbe. Neobičnu, ali iskrenu: gotovo namjerno se odrekla menadžera, diskografskih kuća i sponzora, kako bi ostala dosljedna sebi i radila ono što voli. I ide je sasvim dobro, danas je objavila spot za novi singl King Of Grief, već četvrti (kant)autorski uradak na EP-u Midnight Road.

- Dugo sam čuvala melodiju i tekst za ovu pjesmu, vokal je snimljen u svega 13 minuta što je moja do sada najbrže snimljena pjesma. Ušla sam u studio i iz prve snimila i vokal i back vokale. Iako je originalno zamišljena samo na klaviru, kad je producent Mark Mrakovčić čuo, toliko mu se svidjela da se odlučio dodatno angažirati oko produkcije. - kaže nam Zlatka Hajdić, koja je scensko ime Goldie Rox izabrala i zbog svog afiniteta prema stranom tržištu. Uostalom, sve njene pjesme su na engleskom...


Ne opterećuje se previše činjenicom da joj "manjkaju" sponzori i zastupnici, o karijeri brine sama. 

- Često su mi govorili da se glazbom koju stvaram, još sama, teško probiti, no sve radim bez kompromitiranja vlastitih stavova i vrijednosti. Imala sam ponuda za suradnje, no neke sam morala odbiti jer mi se nisu svidjeli uvjeti. Bitno mi je da dovršim EP, a ostvarila sam suradnju s dva producenta, Markom i Draženom Gavrilovićem, s kojima sam se pronašla što se tiče ideja i želja oko same produkcije. A reakcije su na moje pjesme bile stvarno odlične, zahvalna sam na tome." - govori Zlatka Hajdić, koja je već imala i nekoliko live nastupa.

- Ako se čovjek dovoljno potrudi, zašto ne? - odgovara Goldie na pitanje da li je moguć uspjeh na sceni (pogotovo u Hrvatskoj) zahvaljujući (samo) dobroj pjesmi i produkciji. 

Njen spot za pjesmu Midnight Road "zavrtio" se premijerno na MTV Adria ovog ljeta, a na YouTube kanalu su i njene pjesme Burning Down (prvijenac) te Over The Edge.


- Radim na petoj pjesmi – The Only Lover – koja će biti malo brža od ostalih na EP-u Midnight Road. Snimila sam ukupno pet covera (između ostalih i Rolling In The Deep, što je Goldie i pribavilo nadimak "hrvatske Adele", op.a.), pronašla sam se u jazz pjesmama i baladama. - najavljuje Goldie Rox nove projekte, a kaže i kako nisu isključeni "izleti" u druge glazbene žanrove. "Najbitnije mi je da se razvijam u glazbenom smislu, a sve drugo ovisi o inspiraciji. Promjene su uvijek dobrodošle ako proizlaze isključivo iz inspiracije." - dodaje mlada kantautorica rodom iz Splita, koja se zbog karijere preselila u Zagreb.

- Završila sam specijalizaciju uprave na Pravnom fakultetu, no smatram da se mogu baviti glazbom i radom u struci, radila sam u odvjetničkom uredu. Najvažnije je da se bavim onim što volim.  - zaključna je misao talentirane djevojke koja je odlučila pjevačku karijeru ostvariti na svoj način.

Facebook komentari

hr Tue Dec 27 2016 23:01:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/587aa3731eea8ff3f68b4641/80
Foto: Pixabay

Pušači su manje privlačni drugim ljudima

Sada je i znanstveno dokazano da su pušači manje privlačni od nepušača

Znanstvenici su se već nebrojeno puta bavili temom pušenja, a jedno od posljednjih istraživanja pokazalo je koliko su drugim ljudima pušači privlačni.

U istraživanju koje je provedno na Sveučilištu u Bristolu sudjelovalo je više od 500 ispitanika. Svi oni gledali su fotografije identičnih blizanaca. 

Prvi cilj istraživanja bio je otkriti može li se samo na temelju fotografija prepoznati pušača, a drugi je bio utvrditi kako pušenje utječe na privlačnost osobe.

- Identični blizanci dijele sav genetski materijal i većina razlika u njihovom izgledu može se pripisati utjecaju okoline i načinu života koji su izabrali. - objašanjavaju znanstvenici.

Rezultati studije iznenađujući su, piše Independent. U čak 70 posto slučajeva ispitanici su točno odredli tko je od identičnih blizanaca pušač. I muškarci i žene koji su sudjelovali u istraživanju gotovo jednoglasno su nepušače izabrali kao privlačnije.

Istraživači vjeruju da ovi rezultati mogu poslužiti kao instrument u kampanjama protiv pušenja, osobito kad je riječ o mladim pušačima. - prenosi N1

"Mladi ljudi osobito su osjetljivi na moguće negativne nuspojave pušenja koje bi mogle utjecati na njihov izgled", piše u studiji.

Facebook komentari

hr Wed Dec 13 2017 19:29:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a31488db9e03ef9248b45be/80
Foto: Coolinarika

Božićna pšenica: U 5 koraka do ljepše i bogatije 2018. godine

Božićna pšenica jedan je od najljepših blagdanskih ukrasa, a sije se danas na Svetu Luciju. Kako bi vaša božićna pšenica bila što ljepša, bogatija i gušća i tako vam osigurala dobru 2018., pročitajte 5 savjeta koji će vam pomoći u tome
1. Prije sijanja pšenicu je potrebno dobro namočiti u mlakoj vodi te je ostaviti preko noći da odstoji. Nakon toga osušite je na papirnatom ubrusu te posijte jer će tako bolje proklijati.

2. Pšenicu je najbolje sijati na tanjuriću ili u manjoj lončanici. Nemojte štedjeti na sjemenu i prekrijte njime dno posude tako da ne ostane praznog mjesta – čak je poželjno da se sjeme mjestimično preklapa. Zatim je prekrijte još jednim slojem zemlje.

Umjesto zemlje možete upotrijebiti i sloj pamučne vate natopljene vodom i po njoj poslagati zrna pšenice. Vata je praktična jer upija višak tekućine. 

3. Pšenicu nemojte držati na mjestu koje je previše blizu grijanja jer bi se mogla posušiti. Najbolje ju je staviti pored prozora, na umjereno toplo i svijetlo mjesto.

4. Prvih nekoliko dana, prije nego što pšenica počne nicati, prekrijte je aluminijskom folijom koja čuva vlagu. 
Čim počne puštati zelene izdanke, uklonite foliju i zalijevajte pšenicu umjereno svaki dan. Za zalijevanje tanjurića pšenice potrebna vam je otprilike jedna žlica vode, a da bi se tekućina ravnomjerno rasporedila, dobro je upotrijebiti plastičnu bocu s raspršivačem. 

5. Kada pšenica naraste, odrežite vrhove tako da budu podjednake visine. Običaj je i vezanje ukrasne trobojne vrpce oko pšenice. Pazite da vrpcu ne stegnete prečvrsto nego tek toliko da ostane na mjestu. - piše Zadovoljna.hr
 

Facebook komentari

hr Wed Dec 13 2017 16:36:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/591608fbb9e03e28088b45a7/80

Hrvati u 2017. od pojmova najviše 'guglali' DIP, a od događaja su ih najviše zanimali izbori

Najpoznatiji internetski pretraživač Google objavio je listu najtraženijih pojmova na tražilici za 2017. koja uključuje ljude, pojmove, događanja i mjesta koji su privukli pažnju ljudi diljem svijeta ove godine, a prema rezultatima, Hrvati su najviše 'guglali' pojmove DIP, Despacito i Wimbledon, a od događaja su ih najviše zanimali izbori.

Od pojmova Hrvati su najviše, nadalje, 'guglali' Eurosong, RukometnoprvenstvoiPhone 8, SudbinaEurobasket, Fidget spinner i Majčin dan.

U kategoriji događanja, nakon izbora, najtraženiji su bili Wimbledon, Eurosong, Rukometno prvenstvo, Eurobasket, Hrvatska-Grčka, Špancirfest, Lokalni izbori, Oscari i Noć muzeja.

Objavljeno je i koji su filmovi bili najviše 'guglani' u Hrvatskoj, a sam vrh pretrage zauzeli su La La Land, Samo nebo zna i Wonder Woman. Slijede ih Liga pravde (Justice League), Istrebljivač (Blade Runner), Mjesečina (Moonlight), Manchester by the sea, Blade Runner 2049, Pirati s Kariba i Logan.

Na globalnom nivou, najtraženiji pojmovi bili su uragan Irma, iPhone 8 i iPhone X, najtraženiji ljudi Matt Lauer, Meghan Markle i Nadia Toffa, a 'naguglanije' vijesti uragan Irma, Bitcoin i pucnjava na glazbenom festivalu u Las Vegasu.

Od glumaca najtraženiji su bili Meghan Markle, Kevin Spacey i Gal Gadot, od pjevača Ariana Grande, Linkin Park i Lady Gaga, a od pjesama Despacito, Shape od you i Perfect.

Ljudi su među serijama i TV showovima najviše pretraživali Stranger Things, 13 razloga (13 Reasons Why) i Big Brother Brazil, a među filmovima Ono (It), Wonder Woman i Ljepotica i zvijer (Beauty and the beast).

U kategoriji pretraživanja "Kako", najviše je ljude zanimalo kako napraviti ljigavca, napraviti naočale za pomrčinu sunca, kupiti Bitcoin, gledati meč Mayweather vs McGregor, napraviti igračku fidget spinner i, između ostalog, kako gledati pomrčinu sunca i zamrznuti kredit.

Najviše su ljude zanimali francuski, njemački i britanski izbori.

Facebook komentari

hr Wed Dec 13 2017 14:48:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a3127e2b9e03eaf248b45c7/80

Humanitarni božićni buvljak za malenog Tonija

Kaštelansko kazalište organizira svojevrsni buvljak za Tonija Jankovića iz Kaštel Gomilice kojem je dijagnosticiran tumor na mozgu.

Kaštelansko kazalište organizira donacijsku pomoć koja će se održati u nedjelju, 17. prosinca od 11 sati u prostoru Kulturnog centra u Kaštel Lukšiću. Ovaj svojevrsni humanitarni buvljak održat će se kao cjelodnevni program kroz koji će se skupljati sredstva za oboljelog kaštelanskog dječaka Tonija.

Ovog ljeta malenom dječaku iz Kaštel Gomilice, Toniju Jankoviću, učeniku 3. razreda osnovne škole, iznenada je dijagnosticirana teška bolest tumora na mozgu. Toni je ubrzo nakon saznanja prebačen u Zagreb gdje je hitno i operiran. Svoje liječenje nastavlja u klinici u Švicarskoj za što su potrebna ogromna sredstva da bi se liječenje nastavilo. 

Cjelodnevni program obuhvatit će buvljak - prodaju odjeće, nakita, rukotvorina, prodaja fritula, kuhanog vina, te kulturni program za djecu i odrasle.

Pozivaju se svi zainteresirani građani da do četvrtka, 16.prosinca doniraju odjeću, nakit, knjige, glazbu, bilo što vam ne treba, a moglo bi zatrebati nekom drugom.
Kaštelansko kazalište će donirane stvari preuzeti, te prodavati tijekom buvljaka po simboličnim cijenama. 

Ovim putem pozivaju se i udruge, kreativci i obrnici te tvrtke da se odazovu ovoj plemenitoj akciji prodajući svoje proizvode i donirajući dio sredstava u istu svrhu.

Za doniranje stvari javite se Kaštelanskom kazalištu svakim danom na broj 098/1361-720, putem Facebook stranice ili na mail kastelanskokazaliste@gmail.com.
Također u subotu, 16. prosinca u periodu od 16 do 19 sati volonteri Kaštelanskog kazališta će biti u prostorijama pa možete i sami donijeti vaše 
donacije.


Facebook komentari

hr Wed Dec 13 2017 14:17:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .