Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5333cb2c179942a8717b2536/80

Sedam korisnih savjeta za sve vlasnike Facebook profila

Većina nas Facebook koristi svakodnevno, ali koliko zaista poznajete ovu društvenu mrežu?

Facebook je društvena mreža koja je raširena po cijelom svijetu. On je postao više nego samo virtualno mjesto za druženje s obitelji i prijateljima. Ljudi sada mogu stvoriti grupe, poslovati, stvarati događaje i još mnoštvo toga, piše zimo.hr.

Većina nas Facebook koristi svakodnevno, ali koliko zaista poznajete sve mogućnosti koje vam ova društvena mreža nudi?

Otkrivamo vam sedam tajnih funkcija Facebooka, za koje vjerojatno niste znali.

1. Otkrijte gdje ste prijavljeni

Facebook možete otvoriti na računalu, ali i na telefonu. Mnogi korisnici se na Facebook-u zadržavaju cijeli dan, prelaze s uređaja na uređaj provjeravajući novosti. No često zaboravljaju točno kada i gdje su se prijavili i jesu li se ikada odjavili. Srećom, to možete provjeriti. Facebook vam omogućuje da pogledate sva mjesta na koja ste se prijavili. Još bolje, možete vidjeti da li se netko prijavio na vaš račun, bez vašeg znanja.

Da bi ste pronašli tu mogućnost potrebno je otvoriti Postavke> Sigurnosne postavke>> Gdje ste prijavljeni i naći ćete popis uređaja koji trenutno pristupaju vašem Facebook računu. Značajka također navodi podatke kao što su kada i gdje ste posljednji put prijavljeni, kao i vrstu uređaja koju ste koristili. Imajte na umu da mobiteli ponekad pokazuju čudne lokacije, koje se ne odnose nužno na mjestu na kojem stojite.

2. Provjerite mapu zahtjeva za poruke

Jedna od Facebookovih značajki je "Zahtjev za poruku". Ako vaš (pravi) prijatelj Eddy piše na vaš račun, ali niste službeno napravili Facebook prijatelji, Eddyova će poruka biti poslana u mapu zahtjeva za poruke. Mnogi korisnici Facebooka ne znaju da ova mapa postoji pa tako poruke stoje neotvorene mjesecima ili godinama prije nego što se primijetite.
Za provjeru idete na Messenger >> Postavke >> Poruke za poruke >> Pogledajte filtrirane zahtjeve.

3. Pošaljite datoteke pomoću Messengera

Nedavno je Messenger bio samo čudna alternativa e-pošti. Facebook je podigao ovu uslugu, pružajući vam mogućnost upućivanja telefonskih poziva, održavanja videochata, slanja novca i drugih stvari.

Jedna od sposobnosti je i slanje dokumenata. Možete slati Wordove dokumente, PDF datoteke, fotografije, pa čak i kratke videozapise Messenger. No, manje je korisnika zna da možete koristiti i Dropbox za slanje datoteka.

Dropbox se udružio s Facebookom kako bi dijeljenje datoteka olakšalo. Da bi to funkcioniralo, morat ćete preuzeti aplikacije Dropbox i Messenger na svoj mobilni uređaj.

Potrebni koraci nakon preuzimanja aplikacija:

*Otvorite aplikaciju Messenger.
*Odaberite kontakt kojem želite poslati datoteke.
*Dodirnite gumb Više. Dodirnite Otvori pored odjeljka Dropbox
*Odaberite datoteku koju želite poslati. Dropbox će stvoriti vezu za datoteku i privremeno preuzeti ga u vaš gadget. Ako je datoteka velika, morate pričekati da se preuzimanje dovrši prije slanja.
*Nakon što je datoteka preuzeta i spremna za slanje, vratite se na aplikaciju Messenger.
*Dodirnite opciju Pošalji za datoteku. Ovo će potvrditi da ga zaista želite poslati.

Facebook je nedavno dodao novu postavku privatnosti u aplikaciju Messenger, koja vam omogućuje da imate "tajne razgovore" kojima nitko drugi neće moći pristupiti. Međutim, da biste iskoristili ovu značajku, morate je uključiti jer je zadana postavka za razgovore u aplikaciji Messenger isključena.

4. Postavite naslijeđeni kontakt

Scenarij u kojemu je prijatelj ili voljena osoba preminula, ali još uvijek ima aktivan Facebook račun i nema načina za pristup istome.

Zato mnogi ljudi postavljaju "nasljedni kontakt" - nekoga tko će preuzeti račun nakon što vlasnik umre. Naslijeđeni kontakt može pohraniti sve materijale, upozoriti kontakte da osoba više nije živa i spriječiti slanje računa automatskim zahtjevima za prijatelje.

Da biste to postavili, potrebno je otići na Postavke> Postavke računa> Sigurnost> Ostavljeni kontakt. Zatim samo odaberite nekoga iz svojih kontakata.

5. Dodajte pouzdane kontakte

Vjerojatno imate prijatelja ili susjeda koji drži kopiju kućnog ključa, u slučaju da ste zaključani. "Pouzdan kontakt" djeluje po istoj osnovi, osim Facebook lozinki. Dok većina ljudi nikada neće biti u ovoj situaciji, lijepo je imati malo dodatne pomoći u hitnim slučajevima, prenosi USA Today.

Da biste odabrali pouzdane kontakte, otvorite Postavke> Postavke računa> Sigurnost> Pouzdani kontakti>> Odaberite pouzdani kontakti.

6. Isključite reklame

Tijekom vašeg boravka na Facebook-u primit ćete oglase na temelju vaših interesa. Za ljude koji cijene svoju privatnost, ovakav način oglašavanja može biti vrlo uznemirujući.

Za isključenje reklama otvorite Postavke> Postavke računa> Oglasi. Na raspolaganju su vam četiri kategorije za koje možete urediti postavke.

7. Podsjetite se

Kada dostignete nekoliko stotina prijatelja, možete početi zaboraviti tko su neki od njih. Ako se nađete u takvoj situaciji, idite na www.facebook.com/us i vidjet ćete cijelu povijest koju podijelite na Facebooku s jednim od vaših kontakata.

 


Facebook komentari

hr Sun May 28 2017 18:10:23 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5414b60f1899421c3700000c/80

Dvadeset godina Harryja Pottera, čarobnjaka koji je djecu vratio čitanju

Prije dva desetljeća, 26. lipnja 1997., u Engleskoj je objavljena knjiga o malom čarobnjaku Harryju Potteru, prva u nizu romana koji će trajno promijeniti dječje čitateljske navike i nepovratno izmijeniti izdavačku industriju.

Nitko tada nije slutio da će "Harry Potter i Kamen mudraca" spisateljice JK Rowling pokrenuti niz od sedam knjiga i osam filmova, gradnju nekoliko tematskih parkova i izroditi kazališnu predstavu koja je bila golemi hit.

I najvažnije, nitko nije slutio da će djecu vratiti čitanju. Serijal knjiga o Harryju Potteru prodan je do danas u 500 milijuna primjeraka na 79 jezika.

Priča je to o sirotom engleskom dječaku koji je ostao bez roditelja i na svoj 11. rođendan saznao da je čarobnjak koji živi u običnom svijetu, među "bezjacima".

Harry potom odlazi u školu čarobnjaštva, Hogwarts, i stvara odanu skupinu prijatelja s kojima će kasnije proživjeti brojne opasne pustolovine.

Mlada samohrana majka Joanne Rowling, koja je živjela od socijalne pomoći, priču o Harryju Potteru razvijala je početkom devedestih godina pišući po edinburškim kafićima dok joj je kći spavala. Izvorni primjerak "Harryja Pottera i Kamena mudraca" napisala je 1995. na staromodnom pisaćem stroju. Knjigu je odbilo tiskati 12 izdavačkih kuća.

Možda bi je odbila i trinaesta, Bloomsbury, da njezin direktor nije svojoj osmogodišnjoj kćeri rekao da pročita prvi odlomak. A ona je, progutavši ga, odmah zatražila ostatak.

Prvo izdanje ostisnuto je u samo tisuću primjeraka. Tko ga ima, mogao bi danas na dražbi zaraditi i do 300.000 kuna.

U idućih 20 godina Harry Potter oborio je gotovo svaki rekord koji se može zamisliti. Najprodavaniji je književni serijal ikad napisan. "Harry Potter i Darovi smrti", sedma i posljednja knjiga, najbrže je prodavanija knjiga u povijesti. U prva 24 sata samo je u Britaniji prodana u 2,65 milijuna primjeraka.

Osam snimljenih filmova na kino blagajnama diljem svijeta uprihodilo je 6,5 milijardi dolara.

JK Rowling je od osobe koja si nije mogla priuštiti fotokopiranje svoga rukopisa postala prva osoba koju je pisanje pretvorilo u milijarderku.

Otočki mediji pišu kako se vrijeme u dječjoj književnosti dijeli na vrijeme prije i poslije Pottera.

Naravno da je i prije Pottera bilo sjajne dječje književnosti i lijepih filmskih i televizijskih adaptacija, ali se s malim čarobnjakom dogodio skok kakva prije nije bilo.

Dječja literatura je uzletjela i još nije stala. Danas, primjerice, čini četvrtinu udjela na britanskom tržištu. Tiskane knjige za djecu izdržale su pritisak digitalnog doba, a njihova je debljina u prosjeku dvostruko veća nego prije. Danas mladi čitatelji imaju bogatstvo izbora, a izdavači se natječu za njihovu naklonost.  

Osim što je spasio čitanje, Harry Potter je s filmskim adaptacijama, kazališnom predstavom i tematskim parkovima nadrastao svoj izvorni medij i ušao u mnoge kutke moderne kulture. Kao i u sličnom primjeru Ratova zvijezda, Potter je  dovoljno popularan da čak i ljudi koji nisu pročitali niti retka ili nisu vidjeli nijednu filmsku scenu, znaju glavne likove i osnovu priče.

Uz to, u jednoj studiji iz 2104. talijanski psiholozi dokazali su da Potter svoje čitatelje čini boljim ljudima. Oni imaju manje predrasuda prema manjinskim skupinama i veću dozu empatije. Baš kao i njihov knjiški junak.

 


Facebook komentari

hr Sun Jun 25 2017 11:18:06 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594e71bcb9e03e30318b45a5/80

Tri uspješne godine u Splitu

Splićanke vole haljine s potpisom Aleksandre Dojčinović

Dizajnerica Aleksandra Dojčinović trećim je rođendanom svoje splitske trgovine Lei Lou stanovnike grada pod Marjanom i službeno uvela u ljeto, budući da je proslava pala točno na dan kalendarskog početka najtoplijeg godišnjeg doba. Bila je to prilika da se na jednom mjestu okupe brojne Aleksandrine splitske poklonice, ali i povod za predstavljanje nekih Lei Lou noviteta koji će sigurno obilježiti nadolazeće ljeto. Veselu rođendansku proslavu, na koju je uzvanike dovezao Opel, čija je Aleksandra dugogodišnja ambasadorica, Splićani su iskoristili za druženje uz slatke i slane poslastice iz Bokerie, a koliko je Lei Lou važan segment u društvenom životu grada svjedoči i dolazak novog splitskog gradonačelnika Andre Krstulovića Opare u pratnji supruge Daniele, ugledne liječnice besprijekornog stila.

Osim njih, proslavu nisu propustili ni Ana i Joško Čagalj, Nives Ivanković, Anamarija Asanović, Olja Vori, Vjekoslava i Hana Huljić, Danilo Vukčević, Sonja Dvornik, Gabrijela Budimir, Ivica Radan, Sandra Ledenko, Ivana Rajić, Anđela Projić, Oliver Čota, Katica Topčić te mnogi drugi.

 Pažnju je ponajprije plijenila nova, kapsulna, ‘ready to wear’ kolekcija haljina od eterične cvjetne čipke u ljubičastoj i boji lavande, u kombinaciji s akvarelnim printevima na finim tkaninama od kojih su izrađene košulje i romantične suknje s volančićima. No, uz brojne poznate, zvijezde večeri ipak su bile cipele. Novi ljetni modeli donose tako dva modela glamuroznih sandala s perjem, ali pravi su modni bombončić definitivno ružičaste špic natikače s cvjetnom aplikacijom.

Facebook komentari

hr Sat Jun 24 2017 15:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594e1ef3b9e03e7e318b456b/80
Foto: Fun Park Mirnovec

Prve ulaznice za jedini adrenalinski park u Hrvatskoj u prodaji od 5. srpnja!

Fun Park Mirnovec kraj Biograda na Moru prve posjetitelje planira primiti 15. srpnja

Nakon više od godinu i dva mjeseca radova, koliko je prošlo od polaganja kamena temeljeca, doznajemo kada bi se konačno trebao otvoriti prvi hrvatski tematski park: Fun Park Mirnovec kraj Biograda na Moru prve posjetitelje planira primiti 15. srpnja. - piše Lokalni.hr

- Planirali smo u prodaju pustiti ograničen broj ulaznica za period od 15. do 20.srpnja. Park će u tom periodu raditi smanjenim kapacitetom, a ulaznice će se kretati između 100 i 120 kuna i moći će se kupiti od 5. srpnja isključivo na našem web siteu. Od 20. srpnja počinjemo raditi punim kapacitetom sa cijenom karte od 130 do 190 kuna ovisno o vrsti ulaznice i sezoni – najavljuje direktor Fun Parka Mirnovec Boris Kovaček.

U planu i proširenje

Posjetitelje će u parku dočekati tri tematske cjeline: Gusarski stari grad, Divlji zapad i Svemir s ukupno 24 atrakcije, od kojih će većini posjetitelja vjerojatno najzanimljiviji biti Adria Eye, panormaski kotač visok 30 metara s čijeg će se vrha vidjeti cijeli arhipelag, Tornado i Big Blue rollercoaster.

Dok će najmlađi posjetitelji parka najviše uživati na Divljem Zapadu, u Gusarskom parku zagarantirana je zabava za cijelu obitelj. No, najviše uzbuđenja gosti će doživjeti u Svemiru u kojem se nalazi najviše adrenalinskih atrakcija.

Cijena ulaznica ovisi o dobi posjetitelja, u srcu sezone za odrasle ona iznosi 190 kuna, dok će ulaznica za djecu stajati 100 kuna.

Sam park prostire se na 45.000 kvadrata, odjednom može primiti između pet tisuća i osam tisuća ljudi, a u parku predviđaju kako će godišnje biti ukupno oko 150.000 do 180.000 posjetitelja. Ističu i kako imaju u planu i proširiti ga. Fun Park Mirnovec bit će otvoren od 11 do 23 sata i to od Uskrsa do Nove Godine.

- U predsezoni i postezoni radit ćemo vikendom, a u turističkoj sezoni svaki dan. Iako je sezona glavni dio godine poslovanja parka, pružat ćemo usluge team buildinga, proslava, tematskih partya i ostale zabavne sadržaje kako bismo upotpunili ponudu i poslovali u pred i post sezoni – kaže Kovaček.

Obiteljski projekt

U parku je posao našlo 120 osoba, od čega je 20 stalno zaposlenih, dok je 100 studenata i sezonskih radnika. - S lokalnim vlastima i turističkim zajednicama imamo odličnu suradnju, a zajednički cilj je produženje sezone – kaže Kovaček. Fun Park Mirnovec je inače obiteljski projekt samoborske tvrtke Mirnovec pirotehnika koja je najpoznatija po proizvodnji pirotehnike te filmskih i zabavnih efekata. - piše Lokalni.hr

Facebook komentari

hr Sat Jun 24 2017 10:12:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/594d5217b9e03e45308b45d7/80
Foto: Facebook

Facebook predstavio novi alat koji će spriječiti krađu profilnih fotografija

Predstavili su dva noviteta koji će spriječiti krađu i iskorištavanje profilnih fotografija

Facebook i dalje ima problema s lažnim profilima na svojoj mreži te je zaista jednostavno ukrasti nečiju fotografiju s Fejsa ili interneta i otvoriti (lažni) profil predstavljajući se kao ta osoba. Krađa i iskorištavanje tuđih profilnih fotografija naročito su rasprostranjeni u Indiji, zbog čega dio žena ne želi stavljati svoje profilne fotografije jer su u strahu da će ih netko zloupotrebljavati. - prenosi zimo.hr

Zuckerberg i ekipa pronašli su rješenje i za taj problem te su predstavili dva noviteta koji će spriječiti krađu i iskorištavanje profilnih fotografija. 

Prva opcija, tzv. čuvar profilne fotografije, onemogućit će druge korisnike ove mreže u preuzimanju, dijeljenju ili slanju profilne fotografije putem Facebookovih poruka. Ovakve zaštićene fotografije imat će plavi okvir kao obavijest da je riječ o fotografiji za koju ne želite da ju drugi skidaju i dijele putem interneta. Također, posljednja verzija Facebookove aplikacije za Android onemogućuje čak i screenshot profilnih fotografija tako da korisnici neće moći "prevariti" ovu opciju i umjesto downloada fotografije, napraviti screenshot.

Druga opcija koju korisnici mogu upotrijebiti kako bi zaštitili svoje fotografije jest korištenje dizajnerskih uzoraka na profilnim slikama – Facebook je omogućio nekoliko različitih uzoraka koji se mogu postaviti na fotografiju, a na ovaj potez odlučili su se na temelju rezultata jednog istraživanja koje je pokazalo da je šansa da će netko iskoristiti vašu profilnu fotografiju 75 posto manja ako na njoj imate nekih dodatnih elemenata. Cijeli članak pogledajte ovdje.

Facebook komentari

hr Fri Jun 23 2017 19:38:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .