Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5be570b20e4938b1068b45fd/80

Samsung otvorio novi premium servisni centar za korisnike u Splitu

U novom servisnom centru korisnici će moći popraviti pametne telefone za svega sat vremena, ali i isprobati najnovije Samsung proizvode
Tvrtke Samsung Electronics i Smart Smart otvorile su danas u Splitu novi premium servisni centar namijenjen privatnim i poslovnim korisnicima. U novootvorenom centru, na adresi Zvonimirova 4, korisnike očekuju usluge servisa i podrške te jedinstveni izložbeni prostor na ukupno 120 četvornih metara.

Među premium uslugama, svakako treba naglasiti i mogućnost popravka Samsung pametnih telefona, u svega sat vremena.

- Nastavno na odličnu višegodišnju suradnju s partnerima, tvrtkom Smart Smart, a s ciljem pružanja još bolje korisničke podrške, odlučili smo otvoriti novi premium servisni centar u Splitu. Samsung neprestano osluškuje potrebe svojih korisnika, stoga im je i omogućio da na jednom mjestu dođu, isprobaju i kupe najnovije proizvode iz našeg portfelja. Split kao drugi najveći grad, ali i čitava Dalmacija, za Samsung su izuzetno važni, stoga je logično da smo upravo ovdje otvorili novi, najsuvremeniji servisni centar.“, rekao je Min Ho Bae, direktor Korisničkog servisa tvrtke Samsung za Adriatic regiju.

U splitskom premium servisnom centru korisnici mogu razgledati i isprobati najnovije Samsung proizvode, kao što su nadmoćni Galaxy Note 9, Galaxy Watch i Galaxy A7 strostrukom stražnjom kamerom. Uz navedeno, Samsung je svim svojim korisnicima omogućio da u novom servisnom centru u Splitu obave popravak svojih pametnih telefona u rekordno kratkom roku. Tako je za jednostavnije popravke unutar ili izvan jamstva potrebno svega sat vremena, a korisnici će, dok čekaju na popravak telefona, moći i predahnuti u zabavnoj zoni te isprobati popularne igre, kao što je Fortnite, na najnovijim Samsung telefonima i tabletima.

- Iznimna nam je čast što je Samsung prepoznao naš trud i energiju u pružanju odlične post-prodajne podrške. Naše dugogodišnje iskustvo i znanje najbolja je referenca za naše korisnike. Vjerujemo stoga da će novi Samsung premium servisni centar i premašiti očekivanja naših korisnika. Razlog je vrlo praktičan – korisnici će na jednome mjestu moć idobiti i prodajnu i post-prodajnu podršku, a sve to uz visok profesionalni standard naših zaposlenika. Važno nam je da naši korisnici u Splitu znaju da ovdje imaju najbolju moguću uslugu,“ zaključuje Ivan Domjančić, direktor tvrtke Smart Smart.

Splitski servisni centar za sve korisnike otvoren je svakog radnog dana u tjednu 8 do 18 sati, dok će najbolju uslugu za Samsung korisnike osigurati tim servisnih stručnjaka.
hr Fri Nov 09 2018 12:34:27 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c471cf30e4938e6858b45ca/80

HGK: Nautičari troše i do 60% više od prosjeka

Nautičari su najzahvalniji gosti što se tiče potrošnje, u prosjeku dnevno troše 126 eura, što je značajno više od potrošnje prosječnoga turista sa 79 eura po danu, gotovo 60 posto.
Prema podacima istraživanja Tomas, od 2012. ta je potrošnja narasla za 26 posto. Ova snažna i rastuća hrvatska turistička niša od 19. do 27. siječnja predstavlja svoju ponudu na najvećemu nautičkom sajmu u Europi, BOOT Düsseldorf, na kojem se očekuje 250.000 posjetitelja.

Na ovogodišnjem jubilarnom 50. izdanju sajma u organizaciji HGK i u sklopu štanda HTZ-a, uz 2000 izlagača iz 68 država svijeta, izlažu hrvatske marine i charter kompanije Burin Yacht Charter, Croatia Yachting, Marina Hramina, Offshore Boote, Ultra Sailing, Marina Veruda, Angelina Tours, Denebola Charter i Anamore Yachting.

Predstavljaju se i Turistička zajednica Šibensko-kninske županije te Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s HGK Županijskom komorom uSplitu.

- Brojke jasno pokazuju da je nautički turizam jedan od ključnih segmenata naše turističke industrije. Radi se o gostima koji su spremni izdvojiti više za kvalitetnu ponudu, a kontinuiran rast ove niše posebno je važan za produljenje sezone“, pojasnio je predsjednik HGK ŽK Šibenik Ivan Soža.

- Iza nas je dobar vikend. Napravljeni su već i prvi bukinzi, a interes je puno bolji nego prošle godine. Nadam se da će se taj trend nastaviti i da ćemo uspjeti popuniti naše kapacitete i za ovu godinu. Mislim da Hrvatskoj treba promocija, posebno ove godine budući da se malo mučimo s bukingom u odnosu na Grčku koja je kao tržište živnula i Tursku koja se razbudila puno brže nego što smo mislili,“ rekao je Luka Šangulin, vlasnik i direktor charter tvrtke Angelina Tours iz Biograda i zamjenik predsjednika Udruženja pružatelja usluga smještaja na plovilima – charter HGK.

Šangulin je napomenuo da su Njemačka, Češka i Poljska ključna tržišta koja se moramo truditi zadržati jer bi se mogla okrenuti prema Turskoj zbog cijena. S druge strane, Ujedinjeno Kraljevstvo, Skandinavija i SAD su specifična tržišta na koja je teže ući.

- Inače imamo i veliki interes iz Australije, no kod nas nije priznata australska dozvola, što bi bilo dobro izmijeniti kako bismo ostvarili i taj potencijal za rast,“ napominje Šangulin.

Svoju je ponudu na sajmu predstavila i charter agencija Croatia Yachting.

- Već smo desetu godinu za redom na sajmu. Jako smo zadovoljni odazivom jer svaki put dolazimo do novih gostiju, ali i jačamo kontakt s našim ponavljačima koji nam se izgodine u godinu vraćaju,“ rekla je Dina Marović iz Croatia Yactinga.

Uz potporu Predstavništva sajma BOOT u Hrvatskoj te hrvatskoga konzulata u Düsseldorfu, ove su godine svi izlagači okupljeni oko istoga prostora, svojevrsnoga hrvatskoga trga, kako bi se omogućila cjelovita promocija Hrvatske kao nautičke destinacije. U organizaciji HGK i u partnerstvu s HTZ-om i ACI d. d., trećega dana sajma organizirano je i druženje hrvatskih i stranih partnera uz promociju hrvatske eno-gastro ponude i vina brenda HGK Vina Croatia – Vina Mosaica.

Na sajmu sudjeluje i još 20-ak samostalnih izlagača iz Hrvatske iz sektora brodogradnje, brodske opreme, marina, chartera, brodara i ronilačkoga turizma. Broj upisanih brodica u prvih devet mjeseci 2018. godine nadmašio je brojku iz cijele 2017. – 124.394 do kraja rujna 2018. u usporedbi sa 122.964 u dvanaest mjeseci prošle godine – s tim da je porastao i broj upisanih jahti na gotovo 3000. Ukupan broj charter plovila u Hrvatskoj narastao je na 4.375, a preko pola milijuna nautičkih gostiju ostvarilo je gotovo 3,5 milijuna noćenja. Marine, s preko 17.000 vezova, 2017. su godine uprihodile 855 milijuna kuna. Od toga je 598 milijuna kuna ostvareno od iznajmljivanja vezova, što je 70% od ukupno ostvarenoga prihoda. U odnosu na 2016. ukupan prihod veći je za 11,2%, a prihod od iznajmljivanja vezovaza 10,9%.
hr Tue Jan 22 2019 14:39:15 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c3f0a8d0e4938947c8b45b5/80
Foto: otpbanka

OTP grupa širi poslovanje na bugarskom tržištu

Ovom će transakcijom OTP grupa dodatno ojačati svoj tržišni položaj

Na temelju ugovora o kupoprodaji potpisanog 1. kolovoza 2018., izvršena je transakcija kojom je DSK banka, članica OTP grupe, stekla 99,74 posto udjela u Société Générale Expressbank, bugarskoj podružnici grupe Société Générale i povezanim društvima. Očekuje se da će proces integracije banaka biti dovršen 2020.

S tržišnim udjelom od oko 6,4 posto i univerzalnom ponudom financijskih usluga, Société GénéraleExpressbank sedma je najveća bugarska banka. OTP banka prisutna je na ovom tržištu od 2003. kroz poslovanje DSK banke, koja je ne samo ostvarivala kontinuirano dobre rezultate, nego i najveći kumulativni povrat na ulaganje od svih članica OTP grupe izvan Mađarske. Ovom će transakcijom ona dodatno ojačati svoj tržišni položaj.

hr Wed Jan 16 2019 11:42:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c3cc9e60e49384b7b8b458c/80

U srcu Beča otvorena dalmatinska ribarnica

Braća Ivo i Toni Bartulović, vlasnici Gastro Ribarnica Brač, s poslovnim partnerom Milanom Prgometom, u subotu 12.01.2019. otvorili su ekskluzivnu ribarnicu u austrijskoj prijestolnici.
I Beč je dobio pristup moru – i to onom najljepšem, Jadranskom. U Neubau-u, jednom od najprestižnijih kvartova Beča, tek desetak minuta hoda od strogog centra grada, svečano je otvorena ribarnica „Gastro Fisch Brač“.

Od ideje do realizacije prošle su tri godine

Vlasnici poznatih Gastro Ribarnica Brač u Dalmaciji, Ivo i Toni Bartulović s poslovnim partnerom Milanom Prgometom, na ideju za otvaranjem ribarnice u Beču došli su još 2016. g. Projekt je krenuo sa realizacijom 2018. godine, nakon što je pronađen adekvatan prostor koji je zahtjevao potpunu adaptaciju istog. U cilju zadovoljavanja visokih standarda austrijskog tržišta, radovi su krenuli strelovitom brzinom te je u samo tri mjeseca projekt uređenja realiziran. Promovirajući hrvatsku kulturu kombinacijom izvornih dalmatinskih detalja i modernih karakteristika dizajna, uređenje prostora je osmislila dizajnerica interijera Marijana Boljat. Prostor je s karikaturama Joška Marušića dobio specifičnu vrijednost, a da pritom nisu zanemareni austrijski standardi.

Mnogobrojni posjetitelji iz Austrije i Hrvatske

Otvaranje su uveličali hrvatska veleposlanica u Austriji, dr. Vesna Cvjetković, proslavljeni hrvatski nogometaš s austrijskom putovnicom Ivica Vastić, vlasnici poznatih tvrtki u Hrvatskoj (Marikomerc, Sardina Postira), renomirani hrvatski i austrijski ugostitelji, te brojni drugi ljubitelji kvalitetnih proizvoda iz mora.

Splitski restoran „Gusar“ , predvođen vlasnikom Markom Balićem i cijelim timom oduševio je cateringom, na visokom nivou, dostojnim svakog istinskog ljubitelja ribe i mora. Budući kupci su iz prve ruke mogli degustirati što će ubuduće moći kupiti u srcu Beča, zahvaljujući zadivljujućim vještinama chefa kuhinje restorana „Gusar“ Ivice Tošića.

Posebna atrakcija: Bluefin Tuna

Vrhunac večeri je bila bluefin tuna renomirane tvrtke „Kali Tuna“. Tunu je filetirao i posluživao Ivica Katić, chef kuhinje restorana „Zoi“ iz Splita. Godinama je ova za uzgoj zahtjevna vrsta bila rezervirana isključivo za japansko tržište, dok je odnedavno standardni dio ponude Gastro Ribarnica Brač za Dalmaciju i Austriju. Ovom namirnicom i najzahtjevniji kupci dobili su iznimno cijenjen proizvod na svjetskoj razini koji savršeno obogaćuje cjelokupnu ponudu ribarnice.

Interes javnosti prije samog otvorenja, kao i na otvorenju pokazao je da je otvaranje ribarnice dragulj koji je nedostajao u kruni multikulturalne ponude austrijske prijestolnice – Beča.
hr Mon Jan 14 2019 18:42:27 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a1bc250b9e03e41108b456a/80
Foto: Pixabay / Ilustracija

Od 2022. cestarinu će svi plaćati bez zaustavljanja

Godišnji troškovi održavanja novog sustava bit će oko 60 milijuna kuna

Cestarina na autocestama u nadležnosti Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka – Zagreb naplaćivat će se bez zaustavljanja elektroničkim sustavom DSRC – Dedicated Short-Range Communications ili preko sustava automatskog čitača registarskih oznaka – Automatic Licence Plate Reader (ALPR). Taj novi sustav naplate cestarine u Hrvatskoj predlažu španjolski savjetnici iz tvrtke IDOM Consulting koji su od resornog Ministarstva mora, prometa i infrastrukture dobili posao izrade studije sustava elektroničke naplate cestarina, piše Večernji list. 

Konzultanti tako predlažu tzv. free flow (slobodni protok), naplatu cestarine na više trakova. Sustav naplate bit će bez zaustavljanja, beskontaktan i bezgotovinski. Naplata s pomoću DSRC sustava znači da u vozilu mora biti uređaj odnosno transponder preko kojeg bi se očitavala prijeđena kilometraža i obračunavala cestarina. 

Savjetnici predlažu da DSRC bude obvezan u teškim vozilima dok će za laka biti opcija. Njima će na raspolaganju biti i ALPR. 

DSRC transponder za taj način plaćanja cestarine moći će se kupiti ili iznajmiti, a njegova cijena je oko 10 eura.

Transponder će imati zvučni signal koji upozorava korisnika o transakciji, a imat će i ugrađen uređaj koji će detektirati je li maknut s držača. Predviđeno je da baterija transpondera traje više od šest godina. Korisnici DSRC-a moći će sklapati tzv. prepaid ugovore dok će se oni koji žele plaćati cestarinu nakon vožnje morati registrirati, odnosno morat će HAC-u i ARZ-u dostaviti podatke o svojim kreditnim karticama ili bankovnim računima. Tzv. postpaid bit će omogućen i za DSRC i za ALPR korisnike. Uvođenje novog sustava moglo koštati oko 500 milijuna kuna, dok bi godišnji troškovi njegova održavanja iznosili oko 60 milijuna kuna, piše Večernji list.

hr Mon Jan 14 2019 16:17:19 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis

Pročitajte još . . .