Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/59e5bd74b9e03e75858b4568/80
Foto: MUP

Policija je legitimno jurila 120 na sat naseljem, ali je čitatelj bio u debelom prekršaju zbog mobitela i brzine

Policijski službenici u zadarskoj patroli, koji su 8. listopada brzo vozili kroz Sukošan, nisu bili u prekršaju jer su žurili na intervenciju, ali je zato očito u prekršaju bio čitatelj portala koji je jurio za njima i sve to snimao mobitelom, rekli su u zadarskoj policiji nakon što su analizirali snimku jurnjave koju je ustupio čitatelj.

Prije desetak dana, portal ŠibenikIN objavio je snimku čitatelja koji je vozio za policijskom Škodom dok se pri brzini od 120 kilometara na sat kretala naseljenim mjestom bez upaljenih rotirki, prelazeći preko pune crte na drugu stranu ceste. Snimku su poslali zadarskoj policiji koja je obećala provjeriti o čemu je riječ, a nakon što su analizirali snimku i provjerili aktivnosti svoje patrole toga dana, odgovorili su da njihovi momci nisu počinili prekršaj.

'Nakon analize dostavljenog videa koji vam je dostavio čitatelj, utvrđeno je da su policijski službenici prilikom vožnje koja je predmet snimke bilu upućeni na službenu zadaću, tj, nalazili su se na intervenciji.  Zakon o sigurnosti cestovnog prometa predviđa da su policijski službenici (kao i druga vozila žurnih službi poput vatrogasaca ili HMP ) u takvim slučajevima izuzeti od primjene odredbi ovog zakona kad je u pitanju prekoračenje brzine. Uporaba rotirajućih svjetala stvar je procjene službenika u konkretnoj situaciji', objasnio je Žodan Elis, glasnogovornik zadarske policije.

No, prema viđenom na snimci, nastavio je, vidljivo je kako čitatelj vozi brzinama od 100 do 120 kilometara na sat pokušavajući dostići policijsko vozilo na intervenciji, pri čemu i snima mobitelom, posve nerazumno riskirajući  prometnu nesreću, a sve to da bi se 'osvetio' policajcima koji su ga zatekli u prekršaju prekoračenja brzine, primijetio je glasnogovornik.

Iz zadarske policije zato upozoravaju vozače da se okane sličnih 'avantura' jurnjave, kako za policijom, tako i za drugim hitnim službama, jer osim što čine prekršaje u prometu, takvim nesmotrenim ponašanjem ugrožavaju sebe i druge. 

Da su kojim slučajem zaustavili čitatelja 'stalkera', koji je jurio za njiihovim vozilom želeći policajce uhvatiti u prekršaju i sve to snimao mobitelom, dobio bi veliku kaznu. Za prekoračenja brzine od 20 do 50 kilometara na sat u naseljenim mjestima, policija naplaćuje novčanu kaznu od 1.000 do čak 15.000 kuna u najtežim slučajevima, uz negativne bodove i moguće oduzimanje vozačke dozvole na razdobolje od tri mjeseca do godinu dana. 

Uz sve to, da su uhvatili čitatelja u trenutku kada je on lovio policijsku patrolu, naplatili bi mu i 500 kuna kazne zbog korištenja mobitela u vožnji, javlja ŠibenikIN



hr Wed Oct 25 2017 11:01:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bcccd820e49380a0b8b46d0/80
Foto: Pixabay

Novi detalji iskakanja vlaka: "Ostavili su šinu, da je bio zavoj bilo bi mrtvih"

Jutros je kod Vrbovca vlak sa 68 putnika iskočio iz tračnica. Nasreću, nije bilo ozlijeđenih.
Kako je javljeno, oštećene su prednje dvije osovine na vlaku. Riječ je o vlaku koji je vozio iz Zagreba prema Osijeku.

Nesreću izazvala šina ostavljena među tračnicama?

No da je tragediju spriječilo samo to što je na dijelu na kojem je iskočio vlak pruga bila ravna, potvrdio je dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović. Kaže da je nesreću izazvala zamjenska šina koju su radnici ostavili između tračnica kojima je onda naišao putnički vlak.

"Noćas su istovarili tu šinu. To se ne može dogoditi kada sustav funkcionira. Pruga se ne može ujutro nakon radova otvoriti ako ju netko prije toga nije pregledao. Očito to nitko od nadležnih iz HŽ infrastrukture nije napravio. Oni su odgovorni, a ne radnici. Ovo je jedna opomena upravi HŽ infrastrukture da ona nije građevinska firma što bi oni silno željeli da bude jer se tu vrte novci, nego su firma koja je dužna osigurati sigurno i nesmetano prometovanje putnika i stvari po dobro održavanim prugama", ogorčen je Petrović.


"Da je bio i najmanji zavoj, bilo bi mrtvih"

Naglasio je koliko je u ovom izlijetanju bilo sreće.

"To je čista sreća da to nije bilo u nekakvom i najmanjem zavoju. Kada je ta šina podigla kotač, da je bio zavoj, vlak bi inercijom produžio ravno. A pruga bi išla lijevo. I onda bi bilo svašta. Ovo je isto što se dogodilo u Rudinama gdje je bilo šestero mrtvih. Naime ni tamo netko nije poštivao procedure pa smo imali mrtve. Ni ovdje se nisu poštivale procedure, ali eto Bog je dao da je bila ravna pruga. Od velike tragedije dijelio nas je i najblaži zavoj kroz koji bi taj vlak inače prošao sa 160 km/h bez ikakvih problema. A ovdje bi sa 100 vjerojatno bilo mrtvih", rekao je za Index dopredsjednik sindikata.

"Nemaju pojma o željeznici"

Kaže da ostavljanje šina među tračnicama nije neuobičajeno, ali da je to ovdje učinjeno posebno neoprezno. 

"Točno je da se šine za zamjenu inače ostavljaju unutar kolosijeka, ali se ne smiju staviti blizu onih tračnica po kojima vlak putuje. Kad ona dođe skroz do nje, onda vlak kad nailazi kako kotač ima onaj vijenac koji ga drži u kolosijeku, taj vijenac se penje na ovu šinu koja se podigla i vlak logično iskače van. Ljudi koji su to istovarili su nekakvi izvođači, podizvođači, oni nemaju pojma o željeznici. Oni su građevinari, ali za očekivati je da uprava HŽ infrastrukture ili ovi ispod uprave imaju pojma o željeznici. No očito je da ni oni nemaju pojma", zaključio je dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović.


HŽ infrastruktura osniva povjerenstvo koje bi trebalo ispitati okolnosti nesreće

Kako doznajemo, strojovođa vlaka je bio u potpunom šoku nakon nesreće. Iako nije ozlijeđen, Hitna ga je prevezla na preventivni pregled.

Dobar dio dana trajao je policijski očevid, a mjesto nesreće obišli su i članovi uprave HŽ infrastrukture koji su najavili kako će osnovati povjerenstvo kako bi ispitali sve okolnosti nesreće. Istaknuli su kako je najvažnije da nitko nije ozlijeđen, piše Index

hr Sun Oct 21 2018 21:03:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bcccc270e4938be0a8b4708/80

Ponovljeni kotarski izbori na Žnjanu: Pobjedu odnio HDZ

Prošli put je na izbore izašlo 600 birača, a ovog puta njih 1035. Nevažećih je bilo tek 15 listića.
O interesu za ponovljene kotarske izbore svjedoči činjenica da je ovog puta izašlo čak 435 birača više no prošli put.


Sudeći po neslužbenim informacijama, relativnu pobjedu odnio je HDZ s tri vijećnička mjesta. Stranka Pametno je dobila dva mjesta. Jedno mjesto je pripalo i HNS-u te HSP-u.

U vijeće nisu ušli zastupnici MOST-a, HSS-a/HSLS-a, te SDP-a. 

Pretpostavka je da će kotarsku većinu činiti 3 vijećnika HDZ-a te jedan HNS-a.

Glasovi su se rasporedili na sljedeći način:

HDZ 381 glas (36,81%)
Pametno 196 
glasova  (18,94%)
HNS 161 
glas (15,56 %)


HSP 96 
glasova  (9,28%)

MOST 77 
glasova  (7,7%)
HSS/HSLS 61 
glasova (5,89%)
SDP 48 
glasova  (4,63%)


hr Sun Oct 21 2018 20:55:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bccb0c70e4938f1048b48cb/80
Foto: Pixabay

Požar kod Podprologa: Vatrogasci na terenu

Gori trava i nisko raslinje...
Požar kod Podprologa u Duborvačko-neretvanskoj planuo je oko 18 sati. Gori trava i nisko raslinje. Vatrogasci su na terenu, a gašenje im otežava jak vjetar.

Uskoro opširnije...
hr Sun Oct 21 2018 19:01:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska
http://www.dalmacijanews.hr/files/5bcc37760e493802018b49a5/80

Pronađen Ante Vuković koji je nestao u petak

Ante Vuković nestao je u petak popodne na području Solina u Matoševoj ulici.
Osamdesetogodišnjak koji se udaljio iz stana u petak nakon čega mu se izgubio svaki trag pronađen je zahvaljujući informacijama građana. 

Obitelj se zahvaljuje svima na pomoći!


hr Sun Oct 21 2018 19:00:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Hrvatska

Pročitajte još . . .