Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/59ff3481b9e03e779d8b45b4/80
Foto: Pixabay

Mršavite hodanjem: Sedam zakona skidanja kilograma bez teretane

Hodanje je svakodnevna navika čije koristi većina nas ne iskorištava maksimalno. Naime, hodanje može biti jedina fizička aktivnost potrebna da smršavite, naravno, uz kontrolirani dnevni unos kalorija

Hodanje je široko dostupan i jednostavan način da izgubite kilograme, naročito ako vas stil života drži "okovanima" za stol i automobil, kaže osobna trenerica Hannah Davis iz Tennesseeja. Osim što pomaže u sagorijevanju kalorija, hodanje je odličan način za smanjivanje stresa. A uz manje stresa lakše mršavimo, piše Zadovoljna

Ovih 7 zakona morate se pridržavate želite li smršavjeti hodajući: 

Hodanje je svakodnevna navika čije koristi većina nas ne koristi maksimalno. Naime, hodanje može biti jedina fizička aktivnost potrebna da smršavite

1. Dosegnite 15.000 koraka dnevno
Osobna trenerica Hannah Davis preporučuje da ciljate na 15.000 koraka dnevno i da toliko koraka napravite baš svaki dan. Možda vam se ta brojka čini prevelika, ali u tu brojku ulazi baš svaki korak koji napravite od trenutka kada ustanete iz kreveta. 

Ne brinite se zbog toga ako tek polagano povećavate broj koraka. Samo krenite, savjetuje Davis. Za razliku od toga kada preko noći pojačate intenzitet vježbanja, udvostručavanje broja koraka preko noći neće opteretiti tijelo niti povećati mogućnost ozljeda. 

2. Pješačite triput dnevno po 20 minuta
Pješačite li svaki dan triput po 20 minuta, to će vam pomoći da dosegnete željeni broj koraka i da smršavite. Istraživanje Sveučilišta George Washington ustanovilo je da su ljudi koji su hodali 15 minuta poslije svakog obroka imali bolju ravnotežu šećera u krvi (što može smanjiti želju za još hrane nakon što ste upravo jeli) od onih koji su hodali 45 minuta u bilo koje doba dana. To znači da vas hodanje poslije ručka može spasiti od uobičajene popodnevne letargije poslije jela i želje za slatkim. 

3. Hodajte uzbrdo triput tjedno
Hodanje uzbrdo, što uključuje i hodanje po stepenicama, pomaže u izgradnji mišića, što pak ubrzava metabolizam. Na taj način sagorjet ćete više kalorija čak i kada sjedite za radnim stolom. Počnite tako da triput tjedno rutini hodanja dodate intervale hodanja uzbrdo pa postepeno povećavajte. 

4. Radite intervale brzog hodanja
Hodajte tako da radite jednominutne intervale u kojima ćete ubrzati ritam hodanja i tako ćete povećati broj otkucaja srca te sagorjeti više kalorija. Nakon što inkorporirate jednominutne intervala u vašu rutinu hodanja, postepeno počnite povećavati ritam i trajanje intervala. 

Dok hodate brže, mašite rukama. Pomicanje ruku pomoći će vam da sagorite više kalorija te da osnažite ramena i predio trbuha. 

5. Svakom pješačenju dodajte vježbe 

Mršavljenje hodanjem ne podrazumijeva samo hodanje. Radite pauze u kojima ćete napraviti 15 do 20 čučnjeva, sklekove oslanjajući se na klupu ili radite duboke raskorake. 

Sve te vježbe ubrzavaju otkucaje srca, pomažu u izgradnji mišića i u tome da vam hodanje ne postane dosadno
, ističe Davis. 

6. Ograničite dnevni unos kalorija na 1600
Koliko hranjivih tvari tijekom dana morate unijeti, ovisi o mnogo faktora, ali većina žena koje mršave hodanjem drži se prehrane od 1200 do 1600 kalorija dnevno bogate bjelančevinama. 

Ako želite smršavjeti pomoću hodanja niskog intenziteta, morat ćete strogo paziti na prehranu da biste izgubili kilograme. Iako povećavate tjelesnu aktivnost, morat ćete smanjiti unos kalorija, napominje Davis.

7. Idite dužim putem 
Uvođenjem većeg broja koraka u vaše svakodnevne aktivnosti (parkiranje dalje od posla ili kuće, korištenje stepenica umjesto lifta i slično) olakšat ćete si dosezanje brojke od 15.000 koraka dnevno i mršavljenje. 

Tijekom vremena sitni "naleti" kretanja tu i tamo, zaista čine razliku, zaključuje osobna trenerica Hannah Davis.
hr Sat May 12 2018 16:06:11 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5864d2b11eea8f24a58b4568/80
Foto: Pixabay

Gdje čuvate kozmetiku? Prebacite ju u hladnjak

Ako želite produljiti vijek trajanja svojeg omiljenog parfema nikako ga ne držite u kupaoni - mjesto mu je u hladnjaku. Kao i lakovima, kremama za oči, ali i maskama za lice

1. Parfem

Nagle promjene temperature i svjetlost imaju loš učinak na parfem. Može se promijeniti miris ili njegov intenzitet. Najbolje je parfeme držati u hladnjaku, budući da je hladno i mračno mjesto (kad se zatvore vrata) pa je idealni okoliš za dugotrajnost parfema, piše 24sata.hr.

2. Lak za nokte

Budući da je u pitanju emulzija, duže će mu trebati da se stvrdne i osuši ako ga čuvamo na hladnom mjestu poput hladnjaka. 

3. Krema za oči

Krema za oči će duže trajati, ali i imati više učinka na oči i podočnjake ako se čuva u hladnjaku. Hladnoća kreme će smanjiti nadutost oko očiju i umiriti iritaciju.

4. Maska za lice

Duže će trajati i imat će jači efekt na lice i oči. Hladnoća maske za lice će brže opustiti kožu i mišiće te će ublažiti osjećaj iritacije kože.

5. Krema za sunčanje

Puno duže će vam trajati ako ju držite u hladnjaku. Ostavljanje kreme za sunčanje na višim temperaturama smanjuje njezinu učinkovitost i zaštitni faktor.

6. Prirodna kozmetika

Sva prirodna kozmetika bi se trebala držati u hladnjaku jer ne sadrži konzervanse. U pitanju su organski proizvodi koji ne sadrže parabene, sulfate, niti ikakve konzervanse, pa će ih mjesto u hladnjaku sačuvati od razvoja raznih bakterija.

Ovi proizvodi ne smiju u hladnjak

Nikako u hladnjaku nemojte čuvati ruž za usne, koji će se pod utjecajem niske temperature stvrdnuti, a esencijalna ulja će mu izbiti na površinu. Također, tekući puder može promijeniti svoju gustoću i brzo će se pokvariti.

Držanje olovke za oči stalno u hladnjaku će ju jako stvrdnuti i smanjiti njezin učinak, ali u redu je par minuta prije nanošenja staviti ju u hladnjak kako bi lakše povukli ravnu crtu i kako se ne bi previše topila.

hr Thu May 24 2018 21:54:39 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b07084d2af47f0c008b45ff/80
Foto: Screenshot Youtube

Balada o finalu: "Torcida od bijesa pijeni, Dalmacio moja mi smo pokradeni"

Dvojac s Radio Dalmacije opjevao jučerašnje finale kupa
Dvojac s Radio Dalmacije Marin Maljković i Siniša Garbin osmislili su stihove u kojima su opjevali jučerašnje finale kupa u kojem je Hajduk oštećen. 

Na pjesmu "Zagrljeni" autora Đele Jusića, "Zagrljeni" napravili su inačicu pod naslovom "Balada  o finalu Kupa (Pokradeni)". 

Poslušajte! 








hr Thu May 24 2018 20:45:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ad477502af47f89778b480c/80
Foto: Guliver/Thinkstock

Pila 800 laksativa na dan i lagala da je u terminalnoj fazi raka kako bi sakrila težak poremećaj

Njezin suprug shvatio je da mu žena nije bolovala od raka tek kada je pročitao nalaz autopsije

Mlada Australka, majka malenog djeteta, uzimala je dnevno preko 800 laksativa kako bi uvjerila obitelj i prijatelje da ima terminalnu fazu raka jajnika, a u stvari je prikrivala anoreksiju.

Claudia La Bella (28) primljena je u bolnicu u Adelaideu u Australiju u teškom stanju - s jakim bolovima u trbuhu, kronično dehidrirana i sa samo 35 kilograma. Nije mogla stajati na nogama. 

Ispostavilo se da je dvije godine pila preko 800 laksativa na dan. 
Njezin suprug ostao je u šoku kada je čuo da mu žena nema rak jajnika.

"Vjerovao sam joj. Odrasla je osoba, ne dijete. Držao sam je za riječ. Govorila mi je da uzima laksative kako bi iz tijela izbacila toksine nastale kemoterapijom", izjavio je njezin suprug John La Bella. Kaže, jedino mu je bilo čudno kada je molila da doktorima ne spominje njezin rak., piše Ordinacija.hr

hr Thu May 24 2018 20:09:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b06ab082af47f12008b45ab/80

Ljeto stiže: Pripremite se za preplanuli ten na prirodan način

Ljeto stiže, temperature zraka i mora se penju...

Jesmo li spremni za more i sunčanje? Stručnjaci već godinama spominju štetnost prevelikog izlaganja suncu i njegovom UV-zračenju. More i sunce u kombinaciji imaju i dobrih učinaka, a ne samo onih loših.

Sami smo odgovorni za svoje zdravlje i način provođenja vremena na plaži. Svi već znamo da podnevno sunce šteti našoj koži, čini je suhom, izaziva alergije i opasne madeže (melanome). Izbjegnimo zato sunčanje u periodu između 11 i 16 sati. Ostalo vrijeme je poželjno za naše zdravlje.

Boravak na suncu hrani našu kožu vitaminom D i potiče prirodno tamnjenje kože. More, najljepše na svijetu, puno raznih vrsta mineralnih soli potiče cirkulaciju i jača mišićni tonus.Trebamo što više plivati i često ulaziti i izlaziti iz mora. Dobro bi bilo da više vremena provedemo u moru negoli na plaži.

Koristimo kreme s velikim zaštitnim faktorom prilagođenim svojoj koži. Svjetlija koža traži i veći zaštitni faktor, a onoj tamnijoj bit će potreban manji faktor. Pijmo dosta tekućine i po mogućnosti nosimo šešir i sunčane naočale

Lijepo je dobiti brončanu boju kože, ali ne žurimo u tome. Ništa ne ide preko noći. Nakon nekoliko dana sunčanja i korištenja krema s odgovarajućim zaštitnim faktorom možemo primjeniti "dalmatinsko ulje za sunčanje". Otkrit ćemo vam njegove sastojke.

Ako već niste napravili svoje ulje za sunčanje, krenite što prije, bit ćete zadovoljni.

Za ovu uljnu smjesu bit će nam potrebno maslinovo uljemladi zeleni orasimrkva i neven.

Orahe isjeckati što sitnije, mrkvu naribati, dodati nevenovih latica ukoliko imamo. Sve pomiješati i staviti u teglu s maslinovim uljem. Ostaviti u polusjeni 40 dana. Povremeno promiješati. Nakon toga procijediti i koristiti prilikom sunčanja. Svi će se diviti vašoj boji kože.

Omjer sastojaka: 2,5 dl maslinovog ulja, 6-7 oraha, dvije mrkve, nekoliko cvjetova nevena.

hr Thu May 24 2018 13:48:24 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .