Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5b405d7ecb557ade088b4705/80
Foto: Getty

Navijački sladoled: Samo za starije od 18 godina

Posudili smo ideju od Amerikanaca i njihov trobojni sladoled koji se pripremao za Dan nezavisnosti pretvorili u navijački sladoled za večerašnju utakmicu s Rusijom.
Imajte na umu da se u svakom sloju nalazi rum, pa ovu ledenu poslasticu smiju jesti samo stariji od 18 godina.

Crveni sloj: 
30 ml ruma
100 grama smrznutih jagoda
30 ml ruma od kokosa
kockice leda

Bijeli sloj: 
30 ml ruma
60 ml soka od ananasa 
15 ml šećernog sirupa
15 ml vrhnja od kokosa 
kockice leda

Plavi sloj: 

30 ml ruma
30 ml likera Blue curacao 
15 ml šećernog sirupa
malo gaziranog soka s limetom
kockice leda

Za sladoled:
kalupi za sladoled na štapići 
drveni štapići

Priprema: 
1. Napunite blender do pola s kockicama leda. Ubacite smrznute jagode, običan rum i rum od kokosa te blendajte sve dok ne dobijete gustu smjesu. Na kraju dodajte malo šećernog sirupa. 

Šećerni sirup je otopina jednake količine vode i šećera koju se lagano zakuha dok se šećer ne rastopi. Šećerni sirup često se koristi u pripremi koktela. 

2. Crvenom smjesom napunite jednu trećinu kalupa za sladoled na štapiću, pa ih stavite u ledenicu. 

3. Isperite blender, pa ga ponovo napunite kockicama leda do pola, dodajte rum, vrhnje od kokosa, sok od ananasa i šećerni sirup. Blendajte sve dok ne dobijetegustu bijelu smjesu. 

Bijelom smjesom napunite drugu trećinu kalupa za sladoled na štapiću, pa ga vratite u ledenicu. 

4. Blender napunite kockicama leda do pola, dodajte liker blue curacao, rum, šećerni sirup i malo gaziranog soka s limetom ili limunom po želji. Blendajte dok ne dobijete gustu plavu smjesu. 

Smjesom napunite preostalu trećinu u kalupu za sladoled na štapiću. U svaki kalup gurnite štapić i pustite da se smrzne u ledenici nekoliko sati prije posluživanja, piše punkufer.hr
hr Sat Jul 07 2018 08:28:35 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c9916b129111c901b8b466e/80
Foto: Franjo Matković

Dizajner Igor Djuga: "Moda treba izgledati skuplje nego što je uistinu plaćena"

Svi zaljubljenici u modu i ove će godine uživati u zagrebačkom spektaklu pod već poznatim nazivom, Zagreb Fashion Destination ili skraćeno ZDF19
Ovogodišnji ZDF19 dolazi u još većem stilu i s još većim osvježenjem. Kroz dva dana brojni domaći dizajneri pokazat će svu kreativnu stranu mode koja je definitivno vrijedna pažnje. 

Jedan od njih je i Igor Djuga koji stoji iza branda IDENTITY by Igor Djuga

Igor za sebe kaže da je dizajner koji prati sve što se događa oko njega  - život, modu, trendove, bilo to na domaćoj ili svjetskoj modnoj sceni. 

- Živim po filozofiji “up to date”. Kao što dolaze novi mobiteli i softveri koje morate redovito ažurirati, tako i ja radim i pratim. Stvaram u maloj zemlji koja je dovoljno kreativna, ali ta roba mora se nekako prodati..

Djuga objašnjava kako se  svaki umjetnik budi s nekom određenom idejom, no do kraja dana to se sve može promijeniti, cijela ideja, koncept..

Za sebe kaže da je dizajner za žene, a u svojim kreacijama ne voli, kako kaže, pretjerane “instalacije” na ženama.

- Volim da je žena dopadljiva, zavodljiva, senzualna, a ne jeftina i vulgarna. Tanka je granica i treba je znati ne prijeći. 



Djuga objašnjava kako se dugo tražio kao modni stilist, a glavna prekretnica u životu bio mu je odlazak u New York na Fashion Institute of Technology kojeg nažalost nije završio.

Igor je naglasio kako je moda danas postala skupa te da ima osjećaj kako dizajneri stvaraju kreacije za “bogate” žene dok bi za njega moda trebala biti potpuno suprotno - dostupna svakoj ženi koja želi da se osjeća posebno, lijepo i drugačije.

Po pitanju modnih trendova Igor kaže da je u današnjoj modi dozvoljeno puno toga pa mu je bilo teško staviti sebe u ulogu suca koji bi mogao reći što je dozvoljeno, a što ne, no zaključio je da osoba mora biti jača nego brand koji nosi.

- Svaka žena, muškarac treba nositi modu, a ne da brand govori umjesto njega i da bude jači od njega. Ja sam uvjeren da jedna Brigitte Bardot nije na sebi uvijek imala najskuplju haljinu, ali znala ju je nositi i uvijek izgledati dobro.

Poanta je da moda treba izgledati uvijek skuplje nego što je uistinu plaćena. 


Za svoj brand IDENTITY najnoviju kolekciju koju će predstaviti na ZFD bit će inspirirana 70/80- im godinama. Bit će drugačija od Djuginih dosadašnjih kolekcija. Najavljuje da će biti glamurozna.

- Inspiracija mi je moda kraja 70-ih i početak 80-ih godina, ali na jedan "lawish" način - što bi u slengu značilo bogato, skuplje. Tako je po mom mišljenju izgledala jedna žena iz visokog društva tih godina. Kolekcija je čisti pret-a-porter, a po porvi put donosi komade koje ne robuju sezonskom i nisu opterećeni periodom godina. Pola kolekcije već je najava nečeg što spremam za jesen i zimu. Koketiram hrabro s bojama, ali ostajem vjeran crnoj koja je hit uvijek i svuda. 

Kao ključ njegovog rada Igor je naveo da se uvijek trudi biti inovativan.

- U današnjoj “fast food” kulturi u kojoj živimo, u vrijeme društvenih mreža i kada je sve postalo progresivno, poanta je ne ponavljati se. Ja se trudim imati uvijek nešto novo. 

Na kraju, Igor je zaključio da je veliki radoholičar, no to je tako u modnom biznisu jer je važno neprestano
stvarati i biti kreativan. 

- Nikad nisam zadovoljan sa svojim radom i mislim da nikada neću biti jer kad dizajner postane zadovoljan sa svojim radom, mislim da mora ići u mirovinu, zaključio je Igor.
hr Mon Mar 25 2019 19:14:30 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c2b49dd0e4938e2688b4585/80
Foto: PIXABAY

PITAJTE NUTRICIONISTE: Formula savršene prehrane ne postoji!

U novoj kolumni posvećenoj zdravoj prehrani, Roko i Nikola otkrivaju što je važno kako bi se posvetili zdravom načinu života

Prije nego što krenemo pisati o tome što obuhvaća termin pravilna prehrana, najjednostavnije moguće ćemo definirati pojam nutricionizma kao znanosti o ljudskoj prehrani. Svi često čujemo pojmove kao što su „pravilna“, „optimalna“, „zdrava“, „adekvatna“, „savršena“ prehrana. Svaki dan nas mediji bombardiraju mnogim senzacionalizmima u području prehrane pa stoga nije ni čudno što na internetu i u novinskim člancima možemo vidjeti samoprozvane „nutricioniste“ koji promoviraju svoje famozne prehrane, dijete kao „eliksire života“, a zapravo se većinom radi o pristranim, znanstveno neutvrđenim i nedokazanim tvrdnjama i činjenicama. 

Formula savršene prehrane ne postoji! 

Svi smo mi specifične jedinke s unikatnim genetskim kodom i izloženi smo različitim vanjskim uvjetima života, stoga ne postoji dobitna kombinacija hrane koja će svima jednako dobro odgovarati. Međutim, postoje utvrđene prehrambene preporuke, prehrambene smjernice te osnovni principi pomoću kojih pojedinac može optimizirati svoju prehranu te je nazvati  „zdravom“ jer će od nje imati višestruke zdravstvene benefite te što bolje iskoristiti vlastiti genetski potencijal. Generalno bismo pravilnu prehranu mogli okarakterizirati kao onu koja zadovoljava fiziološke potrebe pojedinca, a da pri tom ne umanjuje psihološke i sociološke aspekte života.

Prijeđimo na stvar. Čovjek nikada nije imao ovakvo izobilje hrane kakvo vlada danas, razvojem poljoprivredne i industrijske revolucije strelovito se povećao broj i količina dostupne hrane što brzina mijenjanja gena nije mogla pratiti pa se pojavio nesklad. 

Primjer su hormonski mehanizmi našeg tijela koji lakše kontroliraju nedostatak nego suvišak hrane jer, logično, u ne tako davnoj prošlosti čovjek je imao neredovitu i oskudnu opskrbu hranom. Sklonost slatkom i masnom je naše pretke vodila prema bogatim izvorima energije, stoga je danas evolucijski uvjetovana, rekli bismo „urođena“ i predstavlja problem u vidu sve većeg broja pretilih i gojaznih ljudi koji nerijetko obolijevaju od kroničnih nezaraznih bolesti (kardiovaskularne bolesti, cerebrovaskularne bolesti, dijabetes, karcinom). Upravo zato treba uvažavati znanstveno potvrđene principe prehrane: raznolikost, umjerenost i ravnotežu.

Svakog ponedjeljka očekujte zanimljivu temu iz područja nutricionizma, a uz to Roku i Nikoli možete postaviti i pitanja u vezi prehrambenih navika na koja će vam vrlo rado odgovoriti. Pitanja možete postaviti u komentare na Facebook objavu ili poslati na mail info@dalmacijanews.hr
hr Mon Mar 25 2019 16:04:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c98ec3e29111cf21b8b462d/80

Dijelimo ulaznice za film "Opsadno stanje"

Dobitnike ćemo objaviti oko 22 sata
Najbržim čitateljima dijelimo 4x2 ulaznice za film Opsadno stanje a sve što trebate napraviti jest poslati osobne podatke s naslovom maila "Opsadno stanje" na mail: info@dalmacijanews.hr

Osvojene kinoulaznice dobitnici mogu iskoristiti isključivo od ponedjeljka do četvrtka, zaključno s datumom 10.04.2019. CineStaru Split, Joker centar.

Priča započinje u predgrađu Chicaga, desetljeće nakon što su izvanzemaljci okupirali Zemlju, te prikazuje perspektivu ljudskih kolaboracionista na jednoj i disidenata na drugoj strani. 


hr Mon Mar 25 2019 15:57:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c519ebb0e4938f68f8b4678/80

Imotski: Svečano otvaranje izložbe "Dva pasionska fenomena Imotske krajine"

Izložba je dio projekta "Sine Božji budi faljen"
Sutra, u 19, 30 sati u Zavičajnom muzeju Imotski održat će se svečano otvaranje izložbe "Dva pasionska fenomena Imotske krajine".

Izložba je dio projekta "Sine Božji budi faljen", koji za cilj ima promociju i očuvanje kantanja - glazbenoga fenomena pjevanja Gospinog plača, prisutnog na području Imotske krajine.

hr Mon Mar 25 2019 14:49:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .