Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5dd2b81629111c95f38b4594/80

Istraživanje je pokazalo: Skoro pet sati dnevno Hrvati provode na mobitelu

Mobitel najviše koriste mladi od 18 do 29 godina dok ga ipak manje koriste oni stariji

Istraživanje Masterindex koje je za Mastercard provela agencija Improve, pokazalo je da su hrvatski građani u prosjeku gotovo pet sati dnevno na mobitelu, da bi ih 67 posto njime plaćalo račune, dok je 82 posto zadovoljno aktualnom razinom digitalizacije.

Online istraživanje Masterindex o navikama korištenja financijskih usluga u Hrvatskoj te stavu prema platnim karticama provedeno je u listopadu na uzorku od tisuću korisnika bankarskih usluga u Hrvatskoj u dobi od 18 do 55 godina.

Istraživanje je pokazalo da gotovo svi koristimo mobitele i to prosječno 4,7 sati dnevno, a uz sve za što nam služe koristili bismo ih i za plaćanja. Općenito najviše koristimo pametne telefone i online chat (84 posto), zatim elektroničku poštu (82 posto), mogućnost online kupnje (81 posto), internetsko pretraživanje (79 posto), društvene mreže (74 posto) te internetsko ili mobilno bankarstvo (64 posto).

Po pitanju razine digitalizacije u zemlji najkritičniji su mladi koji prvenstveno žele vidjeti veće pomake na području obrazovanja, zdravstva i javnog prijevoza. S druge strane, stariji ispitanici bi to voljeli vidjeti u javnoj upravi, zdravstvu, telekomunikacijama i automobilima.

Mobitel najviše koriste mladi od 18 do 29 godina, i to u prosjeku pet i pol sati dnevno, dok ga ipak manje koriste oni stariji.

hr Mon Nov 18 2019 16:24:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5df2a9de29111ca0288b4582/80

Riješite se zubobolje na prirodan način

Zubobolja nastaje nakon pretjeranog četkanja zubi, zbog karijesa ili zbog problema s desnima.

Bol zbog koje ne možemo jesti, pričati ili se pak koncentrirati je zubobolja, navodi medicaldaily.com te tvrdi kako je u tim slučajevima najbolje odmah posjetiti zubara jer karijes i problemi sa zubnim mesom mogu izazvati ozbiljnije probleme.  

U slučajevima umjerene ili boli niske razine pak, brzim reakcijama u obliku prirodnih lijekova, možete si pomoći, a neki od mogućih rješenja su sljedeća;

ČEŠNJAK

Češnjak se pokazao odličnim za smanjenje bolova u usnoj šupljini jer sadrži antibakterijska svojstva zbog kojih ubija bakterije koje uzrokuju zubobolju. 

Za upotrebu češnjaka kao lijeka protiv zubobolje potrebno ga je zgnječiti u pastu te nanijeti na bolno mjesto.

SLANA VODA

Ovaj prirodni lijek smanjit će upale u zubima i/ili desnima te se riješiti opasnih bakterija koje uzrokuju karijes.

Upotreba uključuje dodavanje soli u toplu vodu, a potom ispiranje usta otopinom koju ćete nakon minutu ili dvije ispljunuti.

ESENCIJALNA ULJA

Esencijalna ulja poprilično su učinkovita u smanjenju zubobolje, no njihova upotreba trebala bi biti umjerena.

Kako bi ovaj lijek funkcionirao potrebno je nekoliko kapi nanijeti na prste te ih umasirati u bolna područja.

ALOE VERA

Nanošenjem gela aloe vere na bolna mjesta, riješit ćete se bakterija te zaštititi svoje zube, a korisna je i u slučajevima zubobolje kada će umanjiti bol.

VREĆICE ČAJA

Nakon uobičajenog načina kuhanja čaja, nanesite vrećicu čaja na bolno mjesto te je držite pet minuta. 

Na taj način, smanjit ćete broj bakterija u usnoj šupljini te posljedično se riješiti i boli, piše ordinacija.hr

hr Thu Dec 12 2019 21:58:25 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/586a62e41eea8fddb68b45a9/80
Foto: CNBC

Nije slučajno: Facebook nas prati i u trgovinama

Dio korisnika najpopularnije društvene mreže šokirao se kada su ih nakon kupovine u nekim trgovinama počeli pratiti oglasi tih trgovina i sličnih proizvoda. To, naravno, nije slučajno.

Svima je jasno koja je cijena "besplatnog" korištenja Facebooka – dajemo Zuckerbergu naše osobne podatke, kao i podatke o našim aktivnostima na mreži, što čitamo, što kupujemo, što nas zanima itd., a kompanije te podatke iskorištava za plasiranje što preciznijih oglasa i na tom okreće veliki novac. Dakle, nitko nije šokiran kada, nakon pregledavanja određenih stranica ili proizvoda, vidi oglase za slične proizvode ili oglase tih trgovina tijekom surfanja.

No dio korisnika u SAD-u te mreže prilično se šokirao kada su im se počeli prikazivati Facebookovi oglasi za trgovine i proizvode koje nisu pretraživali na internetu, već su ih kupili u trgovinama. To, naravno, nije slučajnost – na Business Insideru kažu kako je riječ o opciji koju je Facebook lansirao nedavno i u tišini te još nije dostupna u svim zemljama.

Zuckerbergova kompanija tako je potpisala suradnju s određenim trgovačkim lancima koji Facebooku dostavljaju informacije o tome što korisnici kupuju u njihovim trgovinama i online. Riječ je o informacijama poput imena, maila, telefonskog broja i kupljenih proizvoda, a te se informacija onda koriste za plasiranje oglasa na internetu.

Nakon što korisnici kupe određeni proizvod, ako trgovački lanac i dalje želi ciljati te korisnike putem oglasa na Facebooku, poslat će toj društvenoj mreži informacije. Na Business Insideru kažu kako su te informacije kriptirane tako da ih može prepoznati samo algoritam koji onda povezuje podatke o kupovinu s profilima korisnika na Fejsu. Iz Facebooka su za Business Insider rekli da se ti podaci brišu, no društvena mreža pamti povezanost korisnika s trgovinama i proizvodima kako bi im se naknadno prikazali oglasi, piše zimo.hr

Korisnici ipak mogu spriječiti da Facebook sazna što i gdje kupuju i kad su offline tako da pod postavkama ove društvene mreže, u dijelu vezanom za oglašavanje, odnosno u dijelu "Oglasi utemeljeni na podacima koje primamo od partnera" označe opciju "nije dopušteno".

hr Thu Dec 12 2019 21:03:05 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5df297bd29111c79288b458b/80

Recept za najfiniji božićni liker od jaja i ruma

Tradicionalno se služi u SAD-u i Kanadi, a riječ je o kaloričnom napitku u koji idu najmirisniji božićni začini...

Provedite blagdane sa stilom ispijajući liker od jaja i ruma (eng. Eggnog), koji se tradicionalno služi u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi. Riječ je o utješnom (i kaloričnom) napitku koji obuhvaća najmirisnije božićne začine, vrlo se lako priprema i pije.

Sastojci:

1 litra mlijeka
10 žumanjaka
300 g šećera
250 ml ruma
400 g slatkog vrhnja
4-5 klinčića
1 čajna žličica mljevenog cimeta
2 žlice ekstrakta od vanilije
½ čajne žličice muškatnog oraščića

Priprema:

1. Pomiješajte mlijeko, klinčiće i cimet, stavite tekućinu u lonac, pa ju ugrijte na najlaganijoj vatri oko pet minuta.

2. U odvojenoj zdjeli dobro istucite žutanjke i šećer dok ne dobijete pjenastu smjesu, pa im polako dodavajte toplo mlijeko.

Prebacite cijelu smjesu u lonac i kuhajte na umjerenoj temperaturi oko tri minute dok se smjesa ne zgusne. Imajte na umu da napitak ne smije zavriti.

3. Procijedite tekućinu od klinčića i pustite da ohladi. U ohlađenu tekućinu dodajte slatko vrhnje, ekstrakt od vanilije, muškatni oraščić i rum. Dobro ohladite u hladnjaku prije posluživanja.

Ovako pripremljen božićni koktel možete držati u hladnjaku desetak dana, piše punkufer.hr 

Živjeli!

hr Thu Dec 12 2019 20:41:24 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5df15b3129111c37248b4609/80

Fast food 'Gricko' oduševljava kvalitetom i izvrsnom obiteljskom tradicijom

'Gricko' je već godinama omiljeno mjesto brze hrane, a vrijeme je i da se vi počastite i kušate nesvakidašnje proizvode brze hrane
U ubrzanom načinu života koji se odvija u današnjici, pripremanje hrane mnogi smatraju ‘gubitkom vremena’, pa se isti odlučuju na konzumiranje takozvane ‘brze hrane’. Zanimalo nas je kakvu ponudu ‘brze hrane’ nudi grad Split, te možemo li ‘brzu hranu’ nazvati zdravom hranom? Odgovor na to pitanje pronašli smo na pravoj gastro destinaciji koja osim u Splitu, fantastičnu kvalitetu hrane, obiteljsku tradiciju i autorski proizvod nudi i u Kaštel Lukšiću te u Trogiru. 

Topli sendviči, kebabi, ćevapi, hamburgeri, pizze, piletine, miješano meso, tortilje, pomfrit, sve to primamljivim okusima oduševljava Splićane i njihove goste u ponudi Fast fooda 'Gricko'.

Tradicija Fast fooda 'Gricko' seže još u prošlo stoljeće sve do davne 1998. godine,  kada je priču pod imenom ‘Gricko’ započela Ivana Melvan, a od ove godine splitsku adresu prepustila kćeri Vani i zetu Damiru, koji su uspješno nastavili put dobro utabanim koracima. 

Ono što 'Gricka' čini posebnijim od drugih servisa ‘brze hrane’ je izrada vlastitih peciva i proizvoda od kruha bez aditiva, koji daju poseban okus ionako ukusnim jelima iz ponude. Kako bi Vana i Damir uspješno zadovoljili i najistančajnija nepca, oni svakog jutra dobavljaju svježe meso i povrće te se trude osmisliti nove proizvode kojima bi upotpunili ionako bogatu ponudu.
Posljednji noviteti su tortilja 'Gricko' i pizza 'Rustica'. Tortilja se sastoji od sjeckane pljeskavice, sira, zelene salate, rajčice, feta sira te od umaka po želji, a profinjena pizza 'Rustica' osvojit će vas sastojima pelata, sira, mozarelle, pršuta, pancete, maslina i vrhnja.

Novitet je i ulaganje u sam objekt Fast fooda u suradnji s tvrtkom ‘Radić gradnja’ iz Okruga Gornjeg, kojim vlasnici žele dodatno istaknuti ulaganje u kvalitetu.  

Fast food 'Gricko' već je godinama omiljeno mjesto brze hrane, a vrijeme je da se i vi počastite i kušate nesvakidašnje proizvode zdrave ‘brze hrane’ u 'Gricka'. Možete to učiniti osobno ili pak za dostavu nazvati na broj 021/643-391.

Proizvode iz 'Gricka' moguće je pronaći i na online platformi Dobartek.hr, a za sve željne odlične spize ‘Gricko’ je otvoren od ponedjeljka do četvrtka od 9 do ponoći, petkom i subotom od 9 do 1 sat dok nedjeljom i blagdanima fast food radi od 12 do ponoći na Ulici Domovinskog rata preko puta ‘Općine’.

hr Thu Dec 12 2019 07:48:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .