Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/552624748d48f606008b457c/80

Ovako uništavate svoj laptop, a da to niti ne znate

Uz pažljivo korištenje i održavanje prijenosna računala mogu nas vjerno služiti godinama. Evo što trebate izbjegavati kako bi vam što dulje potrajala

Izbjegavajte pregrijavanje laptopa

Visoke temperature smrtni su neprijatelj vašeg prijenosnog računala. Dopustite li da se pregrije ugrozit ćete osjetljive komponente poput procesora, ventilatora i baterije. Stoga izbjegavajte korištenje prijenosnika na dekama i drugim mekim površinama koje bi mogle blokirati odvode za zrak i tako otežati hlađenje. ra) ili prostorima u kojima temperatura može narasti (poput auta na ljetnom suncu). Povremeno ga počistite zrakom pod tlakom.

Pažljivo postupajte s laptopom

Izbjegavajte, primjerice, podizati ili držati laptop za zaslon, na silu ga otvarati, koristiti ga kao podlogu za piće ili bacati. 

Ne praznite stalno bateriju laptopa do kraja 

Baterije nisu vječne - nakon godine-dvije korištenja kapacitet će im početi opadati. To je nemoguće izbjeći, ali možete taj proces usporiti ako pažljivo postupate s baterijom. Nemojte ju stalno cijediti do nule i puniti do sto posto. Bolje je držati ju na iznad 40 posto i stalno nadopunjavati do 80 posto. Neće vam to uvijek poći za rukom, naravno, ali učinite to kad god možete.

Ne igrajte se sa strujom

Vaš laptop koristi nemalu količinu električne energije i osjetljiv je na nagle poraste napona u mreži. Većina ima ugrađenu bar kakvu-takvu zaštitu, ali ako imate skupo računalo i/ili koristite ga u području gdje su rizici od naglog porasta napona veliki, mudro je nabaviti zasebnu prednaponsku zaštitu. 

Pripazite na kabel laptopa

Kabel kojim opskrbljujete vaše prijenosno računalo električnom energijom najvažniji je dio njegove popratne opreme. Iako su u pravilu čvrsti i izdržljivi, kabeli također mogu pretrpjeti oštećenja uslijed stalnog transporta, padova, čupanja iz zidne utičnice ili ako ih, recimo, priklještite vratima. Oštećen kabel može izazvati probleme sa strujom, neodgovarajuće napajanje, pa čak i - požar. 

Ne gubite vrijeme na nepotrebno održavanje

Malo je vjerojatno kako će brisanje nekorištenih i privremenih datoteka doista značajno ubrzati rad vašeg računala. Uz to, veliki broj aplikacija koje nude pomoć pri čišćenju i održavanju su u stvari beskorisne, potencijalno štetne, a često vas žele i namamiti kako biste kupili neki drugi proizvod istog proizvođača. 

Ne surfajte webom bez zaštite

Pri surfanju webom dobro je osloniti se na zdrav razum, ali to nikako ne smije biti jedina vaša zaštita od zlonamjernog softvera. Svakako instalirajte antivirusni i antimalware softver na računalo te upogonite vatrozid (firewall). 

Držite laptop dalje od ljudi kojima ne možete vjerovati

Ako niste sigurni hoće li se osoba kojoj namjeravate povjeriti vaš laptop na korištenje prema njemu ponašati onako kako biste vi to činili, nemojte joj ga dati. Također, držite djecu i kućne ljubimce dalje od vašeg prijenosnog računala.

Laptopi ne vole tekućinu

Kao i praktično sve elektroničke uređaje, prijenosna računala nije pametno zalijevati vodom, čajem, sokom ili bilo kojom tekućinom. Naročito ne dok su uključena i uštekana u struju. Zalijevanje tekućinom jedan je od najčešćih načina kako laptop završi u neuporabljivu stanju. 

Pazite čime čistite laptop

Ne, nije dobra ideja prebrisati prijenosno računalo mokrom krpom, niti pritom koristiti sredstva za čišćenje. Izgledi kako ćete pritom napraviti više štete nego koristi prilično su veliki. Idealno, čistite svoj laptop suhom krpom, bez tekućina. - piše tportal.

hr Sun Nov 25 2018 15:36:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c18e4ce0e493899538b45a1/80
Foto: Ivan Gudić

Bubabu Design s novom modno-kazališnom pričom i Anom Gruicom Uglešić u glavnoj ulozi savršeno prikazuju splitski duh

„Bubabu Božić u teatru“, naziv je nove modne kampanje dizajnerice Gorane Milaković, a u glavnoj ulozi modela našla se prekrasna splitska glumica Ana Gruica Uglešić

Za sve ljubitelje mode i neobičnih zimskih odjevnih predmeta koji plijene pažnju, nova kolekcija brenda Bubabu Design, odličan je spoj ženstvenosti i pozitivne „pomaknutosti“. Elegantna, potpuno drugačija, odvažna kolekcija koja jednostavno „miriše“ na blagdane i dobru zabavu. Ovih praznika, moguće je izgledati jako stilizirano i kreativno, a Bubabu Design je čisti dokaz za to.

Kampanja je snimljena u Gradskom Kazalištu Mladih u Splitu, koje je rado otvorilo svoja vrata ovakvoj kazališno – umjetničkoj priči, a u glavnoj ulozi modela našla se prekrasna, temperamentna, splitska glumica Ana Gruica Uglešić, tako da ne čudi naziv same kampanje, pod nazivom „Bubabu Božić u teatru“. Talentirana i svestrana splitska dizajnerica Gorana Milaković, na ovaj način je htjela prikazati splitski duh uz pomoć ujedinjene ženske snage koja odiše čitavom kampanjom.

Ovo nije samo još jedna u nizu kolekcija i kampanja, već priča o jednoj glumici ispričana kroz glamurozne kreacije za sve žene koje ne žele proći nezamijećeno. Boje koje prevladavaju su klasična i bezvremenska crna, blagdanska i uvijek ženstvena crvena i srebrna, za one odvažnije dame koje znaju što žele. Krzno i novogodišnje neizostavne šljokice, također su dio ove modne poslastice. Ujedno, ovo je i prva božićna kolekcija brenda Bubabu, a dizajnerica i glumica povjerile su se u ruke fotografa Ivana Gudića, s kojim obje dugo i lijepo surađuju.

hr Tue Dec 18 2018 13:15:43 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5b8bb852cb557a27508b565e/80
Foto: PIXABAY

Deset namirnica bogatih proteinima za zdravo mršavljenje

Hrana bogata bjelančevinama ima mnogo prednosti, uključujući izgradnju mišića, gubitak težine i osjećaj sitosti nakon jela
Iako puno proteina može biti korisno, uravnotežena prehrana je jako bitna ako želimo ostati zdravi. Jedenje namirnica koje su bogate bjelančevinamamože nam pomoći u mršavljenju jer se, zbog osjećaja sitosti, manje prejedamo. Prehrana bogata proteinima pomaže i u izgradnji mišića u kombinaciji s vježbom. Snažni mišići pomažu da tijekom dana sagorimo više kalorija, što također može pomoći kod gubitka težine, piše Život i stil.

Ovo je 10 namirnica bogatih proteinima za zdravo mršavljenje:

1. Crni grah
Može se pripremiti na razne načine, što ga čini odličnim sastojkom.

2. Kukuruz
Sadrži i dosta  vlakana i minerala, uključujući kalcij.

3. Losos
Losos se smatra masnom ribom, što znači da je pun omega-3 masnih kiselina. Odličan je izvor bjelančevina.

4. Krumpir
Dobar je izvor hranjivih tvari, uključujući proteine. Jedan krumpir srednje veliičine s kožom sadrži nešto više od 4 grama proteina. Pazite na dodatke pri pripremi krumpira jer oni mogu povećati broj kalorija.

5. Brokula
Uz proteine, sadrži niz hranjivih tvari poput folata i kalija. 

6. Cvjetača
Cvjetača ima puno proteina i vrlo malo kalorija pa je odličan izvor.

7. Jaja
Jaja su izvrstan izvor bjelančevina i zdravih masti. Različite studije pokazale su da jaja mogu pomoći ljudima da se osjećaju zadovoljnije i zaustaviti prejedanje. 

8. Pileća prsa
Većina  kalorija dolazi izravno od proteina kada se poslužuje bez kože. Pileća prsa bez kože od 136 grama imaju oko 26 grama proteina.

9. Tuna
Tuna je izvrstan i široko dostupan izvor proteina koji također ima nisku razinu kalorija. Dodajte tunu salatama i sendvičima, ali također pazite na priloge, poput majoneze koji dodaju neželjene kalorije.

10. Tempeh
Tempeh je popularan izvor proteina za vegetarijance i vegane. Tempeh dolazi od soje, poput tofua. Međutim, on ima više proteina nego tofu.
hr Tue Dec 18 2018 08:18:33 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5a8e7cac2af47fcc068b46d4/80

Antibakterijska sredstva rade više štete nego koristi

Otkriveno je ispitivanjem...
U većini kućanstava moguće je pronaći antibakterijska sredstva za čišćenje ili maramice kojima se brzo mogu prebrisati i očistiti površine i ukloniti prljavština. Međutim, pokazalo se da takvi proizvodi nisu dobri kao što se reklamira, piše Index.

Daily Mail piše da su mikrobiologinja dr. Lynn Dover i televizijski liječnik Michael Mosley proveli istraživanje i pronašli bakterije na površinama samo nekoliko sati nakon što su očišćene antibakterijskim sredstvom ili maramicom.

Zabrinjavajuće je što su se bakterije 12 sati kasnije dramatično razmnožile na kuhinjskim površinama.Ispitivanje je provedeno na radnim površinama u domovima nekoliko obitelji kojima je rečeno da čiste kao i inače, ali koristeći antibakterijske proizvode.

Budući da su kuhinje idealne za rast i razmnožavanje bakterija, dr. Mosley savjetuje da se pridržavate strogih pravila i različite skupine hrane režete na zasebnim pločama. Da bi vam posuđe uvijek bilo čisto, predlaže se koristiti ocat za pranje, ali ga i ispravno sušiti između upotrebe.
hr Mon Dec 17 2018 20:13:23 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5c1539200e4938784a8b462f/80
Foto: Pixabay

Slabi ste na mirisne delicije? Moguće je zaobići blagdansko debljanje uz ove savjete

Blagdanski stol prepun kolača teško je odbiti, ali zašto uništiti liniju za nekoliko dana uživancije?

Blagdani su najljepši period, ali i najteži za one koji pokušavaju održati liniju za koju rade čitavu godinu. Možda se čini nemoguće odbiti mirisni kruh ili taj treći kolač, ali uz ove savjete bit će nešto lakše. 


Uštedite kalorije na hrani

Predjela i glavna jela

Izbjegnite zakuske prije prave večere koje se često nude na obiteljskim okupljanjima ili tulumima. Čipsevi i kanape sendviči prave su kalorijske bombe, iako se možda tako ne čini. Zamijenite čips i sendviče s maslinama i uštedjet i učinit ćete pametno za liniju, piše Život i stil.

Za glavno jelo uvijek pokušajte pronaći najmanje debljajuću opciju. Na meniju će se vrlo često naći prženo meso, ali vi se odlučite za piletinu i ribu s grilla. Smanjit ćete unos za barem 100 kalorija, ako izbjegnete prženje.

Kruh s češnjakom i maslacem posebno je ukusan i praktičan za ponuditi gostima. Međutim, samo tri šnite tako pripravljenog kruha nose 300 kalorija. Popularni grisini imaju puno manje masnoća i odlična su alternativa. Možemo ih poslužiti ili konzumirati sa svježom Mozzarellom i rajčicom. 
Krumpir je gotovo uvijek prilog na svakom božićnom slavlju. Negdje na stolu uvijek postoje i salate i one su puno zdravija opcija uz ribu ili meso. U vaš će organizam unijeti barem 400 kalorija manje na dva obroka.

Pića

Svako dobro slavlje ide uz kvalitetno piće. Međutim, alkohol je kraljevski neprijatelj našeg struka. Za vrijeme blagdana je često nezaobilazan, ali nemojte zaboraviti skrivene kalorije kojima obiluje. U širokom luku zaobiđite koktele i radije odaberite bijelo vino ili čašicu gina. 

Ništa bolji nisu ni gazirani sokovi. Jedna čaša može sadržati čak 150 kalorija. Najbolje je držati se vode koja će vas usput i najviše osvježiti. Ovakav režim ispijanja pića može vam uštedjeti čak nekoliko stotina kalorija u jednoj večeri. 
hr Mon Dec 17 2018 20:05:34 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .