Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/58f9c6a5b4739825408b45d1/80
Foto: D.N.

Hrvatska mala brodogradnja i turističke atrakcije u skladnoj simbiozi rastu i dalje

Dani hrvatske male brodogradnje i Sajam turističkih atrakcija, za posjetitelje se otvaraju u četvrtak 27.04. u 13 sati i tijekom dana trajanja biti će otvoreni od 10 do 19 sati sve do nedjelje 30.04.2017.

Na današnjoj konferenciji za medije koja je održana na splitskoj Zapadnoj obali u F-De Maru, predstavljen je program tradicionalnih 9. po redu Dana hrvatske male brodogradnje i Sajma turističkih atrakcija.

"Ovaj događaj je prepoznatljiv po tome što je od svog prvog izdanja besplatan što se tiče ulaza za posjetitelje, a posljednjih godina sustavno raste, te se ove godine linija šetnjice ispred hotela domaćina proteže duž cijele marine i pripadajuće plaže, u dužini preko 500 metara. Na iznimnom prostoru osim domaćih plovila namijenjenih sportu, turizmu i gospodarstvu, od kojih se mnoga u moru premijerno predstavljaju upravo ovdje, ove će godine kao i uvijek do sada, predstaviti i raznovrsna ponuda nautičke, ribolovne, ronilačke, te druge opreme za more.

Isto tako, stalno rastući segment DHMB je posebni zložbeno-prodajni Sajam turističkih atrakcija 2017. koji će predstaviti i tržištu ponuditi najnovije proizvode iz segmenta sportske, turističke, adrenalinske, plažne, komunalne i druge opreme namijenjene koncesionarima plaža, vlasnicima apartmana, agencijama, hotelima i ostalim turističkim subjektima. Taj iskorak nam je osigurao i prisustvo novih značajnih partnera kao što je METRO cash & carry, koji se pridružio već tradicionalnim partnerima Splitskoj banci i Eurohercu ", istakao je u najavi jedan od osnivača projekta i član Organizacijskog odbora Damir Skelin.

Dani hrvatske male brodogradnje i Sajam turističkih atrakcija, za posjetitelje se otvaraju u četvrtak 27.04. u 13 sati i tijekom dana trajanja biti će otvoreni od 10 do 19 sati sve do nedjelje 30.04.2017. u marini Lav i šetnjici ispred plaže, hotela Le Meridien Lav u Podstrani pokraj Splita.

Prema riječima predsjednika udruge Dani hrvatske male brodogradnje i jednog od osnivača, Branimira Matijace, odličan odaziv hrvatskih brodograditelja ni ove godine nije izostao, te je ova manifestacija u Podstrani i nadalje centralno mjesto za predstavljanje novih plovila izašlih iz domaćih "škverova": ” Sretan sam što mogu najaviti kako smo ove godine, uz 40-tak plovila na suhom i u moru, uz već poznate i provjerene modele i širok izbor nautičke opreme, posjetiteljima pripremili neka iznimna brodograditeljska postignuća. Tako kao premijera u moru stiže SEA PEARL 56, obiteljska jahta duga 18 metara, zatim Sampa 6 proizvođača Brodomehanika Brnabić, plovilo koje je izuzetan spoj tradicijskog izgleda i moderne tehnologije proizvodnje u izvedbi s jarbolom koji će još više naglasiti taj dodir s tradicijom, a posebno sam sretan što će 10 godina postojanja upravo na DHMB proslaviti tvrtka Monachus Yachts čija plovila oduševljavaju strane i domaće kupce."

 Ujedno je istakao kako će svoja plovila predstaviti 25 hrvatskih brodograditelja ( 3 iz Istre i Kvarnera, 1 s područja zadarske Županije, 2 s područja Šibensko-kninske, 9 s područja Splitsko-dalmatinske i 10 s područja Zagreba i okolice ), na kraju zahvalio Županiji Splitsko-dalmatinskoj, te Općini i T.Z. Podstrane na višegodišnjoj podršci u organizaciji ovog događaja, koji se posljednjih godina organizira pod Pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske i Ministarstva Turizma.

Sajam turističkih atrakcija je predstavio dopredsjednik udruge DHMB i član Organizacijskog odbora, ujedno i inicijator ovog novog segmenta u sklopu DHMB, Tomi Božiković: “Pokretanjem ove ponude vezane uz turističke atrakcije otvorili smo se prema segmentu turizma u kojem Hrvatska još uvijek ne nudi puno više od sunca i mora. Osim što obiluje bogatstvom tradicionalnih umijeća izgradnje i proizvodnje koji su danas sve traženiji, želimo je vidjeti u budućnosti i kao destinaciju koja spaja i nudi brojne zanimljive ponude, te atrakcije koje zaokružuju našu turističku ponudu.

Pri komunikaciji s novim izlagačima posebno smo obratili pažnju na adrenalinske i vodene sportove, plažne sadržaje, komunalnu opremu, eco-elektro vozila, vanjske teretane, dječja igrališta te sve za kayaking, trekking, biciklizam, kite-surfing te ostale aktivnosti na moru i u prirodi, ali i razne druge atraktivne usluge i sadržaje. O raznovrsnosti ponude ponajbolje govori činjenica kako će svoje legendarne motore na Sajmu turističkih atrakcija predstaviti legendarni Harley Davidson, a uz njega će izlagati budućnost transporta na dva kotača ( ali i 4 kotača ) GREYP električni bicikli hrvatskog inovatora Mate Rimca." .

Na kraju je istakao kako se ovaj događaj sve više profilira kao "business to business" događaj koji na jednom mjestu spaja ponuđače i konzumente raznih turističkih usluga i proizvoda, te posebno zahvalio hotelu Le Meridien Lav i Turističkoj zajednici Županije koji imaju razumijevanje za važnost koju ovaj događaj ima na unapređenje turističke ponude.

Božiković je potom nabrojio i neka od natjecateljskih događanja koji će se odvijati tijekom ova 4 dana kao što su: CRO SUP Tour - sup challenge ( organizator: Surfmania team ), "TRADICIONALNO" PRVO AMATERSKO PRVENSTVO HRVATSKE U ODBOJCI NA MORU ( organizatori: Ožujsko i Radio Dalmacija ), Regata RU klasa ( jedrilice na daljinsko upravljanje), Kite challenge i Kayak family cup.

Splitsko dalmatinska županija je i ove godine jedan od pokrovitelja Dana hrvatske male brodogradnje, te se s nekoliko riječi prisutnima obratio izaslanik župana, načelnik Općine Podstrana - Mladena Bartulović, "Županija potpomaže i podržava lokalne jedinice i kroz potporu organizatorima ovakvih manifestacija koje su, kao i druga gospodarska, sportsko - turistička i zabavna događanja, pravi primjer stvaranja novih vrijednosti i novih turističkih proizvoda, što je za svaku pohvalu i vrijedno svake podrške."

Višegogodišnji partner ove manfestacije je Euroherc osiguranje u ime kojeg se prisutnima obratila Direktorica podružnice Split, Katija Križan riječima: "Euroherc osiguranje treću je godinu za redom partner Dana hrvatske male brodogradnje i Sajma turističkih atrakcija, a mi ćemo svoj doprinos potpori manifestacije pružiti kroz predstavljanje kvalitetne osiguravateljne ponude namijenjene osiguranju imovine koja se koristi u pružanju turističkih usluga. Razvijajući partnersku suradnju sa organizatorima DHMB, Euroherc je za sajam pripremio i posebne proizvode namijenjene malim i srednjim iznajmljivačima turističkog smještaja. Uz ponudu prilagođenu njihovim potrebama i zahtjevu tržišta osiguran je i prigodni nagradni fond za sve posjetitelje Sajma.”

Nataša Reić Matković iz Harley Davidsona Split je u svom obraćanju istakla: " Ljubitelji slavnog Harley-Davidson® branda odnedavno u Splitu mogu uživati u svemu što ima veze s ovom ikonom motociklističkog stila. U Harley-Davidson® prodajno servisnom centru u Poljičkoj cesti, uz motocikle i originalnu H-D opremu i dijelove, dostupan je velik izbor motociklističke i casual odjeće, obuće, razni modni dodaci te se nudi vrhunska usluga redovnog održavanja, servisiranja, dijagnostike i prerade motocikala. Kako bi javnosti predstavili svoju ponudu te novitete iz Harley-Davidson® svijeta, veliko nam je zadovoljstvo sudjelovati na ovogodišnjem DHMB i STA. 

Harley-Davidson® Split u sklopu izlaganja predstaviti će motocikle koji se ujedno mogu isprobati u demo programu: Softail Breakout, Sportster Iron 883 i Street 750." Na kraju je najavila kako će u sklopu europske turneje, ove godine po prvi puta na Poljud stići kamion sa 23 nova modela Harley-Davidson® motocikala, koji će se moći isprobati u periodu od 17.-18.06.2017. Sve informacije vezane za Harley® on Tour biti će dostupne posjetiocima DHMB i STA u sklopu Harley-Davidson® izlaganja.

Prisutnima se potom obratio predstavnik izlagača Monachus Yachts Hari Tabak koji na DHMB izlaže od samog početka, a ove godine slavi 10 obljetnicu postojanja : "Monachus Yachts ove godine obilježava 10-godina postojanja. Projektiranje je započelo u ljeto 2004. g., a priprema proizvodnje jednu godinu kasnije. Prva motorna jahta Monachus sretno je zaplovila krajem ljeta 2007.g. od kada se i računa rođenje 'branda'. Tokom deset godina na putu stvaranja, opstanka i razvoja Monachus je plovio kroz financijske, pravne i tehničke poteškoće ali se na tom putu brusio, sebe izdefinirao i zauzeo mjesto u ciljanoj niši poludeplasmanskih lobster jahti na konkurentno zahtjevnom tržištu nautičke proizvodnje. Kao domaća tržna marka Monachus će ove godine nastupiti s modelom 'Pharos' i 'Issa'." Na kraju je izrazio zadovoljstvo što će na 9. DHMB i STA biti izloženi i legendarni Harley Davidson motori , brand kojeg je Monachus svih ovih godina gledao kao uzor sa nastojanjem da u svijetu nautike predstavi sve one vrijednosti koje ovi bezvremenski motocikli predstavljaju u svijetu ljubitelja vožnje na 2 kotača. 

Na kraju je Milena Kuzmanić u ime Zagrebačke pivovare predstavila i "Žujino" natjecanje koje će se odvijati u sklopu Sajma turističkih atrakcija, pod nazivom "Prvo amatersko tradicionalno prvenstvo Hrvatske u odbojci na moru". U svom obraćanju je istakla "Odbojku ovaj put ne igramo na pijesku već na moru i to 30 metara od obale, u sklopu Sajma turističkih atrakcija 29. i 30. travnja na plaži hotela Le Meridien Lav. Ovim putem pozivamo natjecatelje na prijave putem weba Radio Dalmacije. Tražimo 8 timova po dva igrača. Kao najava natjecanja objavljen je i natječaj za slogan prvenstva, a žiri Radio Dalmacije izabrat će najboljih osam slogana koji će se boriti se za Wellness paket u Le Meridien Spa centru i beach paket Žuje. "

Bojan Miličević, voditelj marketinga hotela Le Meridien Lav u svom izlaganju je istakao kako je suradnja sa DHMB i STA svih proteklih godina bila na obostrano zadovoljstvo, te kako će hotel i nadalje podržavati jedan ovakav događaj koji promovira hrvatsku malu brodogradnju, a posljednjih godina i razvoj turizma u Hrvatskoj.

Na kraju je Ernest Kiseljak u ime Surfmania teama ponudio detaljne informacije oko CRO SUP Tour - sup challengenatjecanja koji će se također odvijati na ovogodišnjem STA, te pozvao sve koji žele iskušati veslanje na SUP daskama, kao i one iskusnije željne natjecanja da se svakako prijave putem njihove web stranice ili osobno na samom Sajmu tirističkih atrakcija.

Radno vrijeme manifestacije je od 10 do 19 sati dok je svečano otvaranje na programu u četvrtak, 27. 04. u 13 sati. Ulaz je i ove godine besplatan, a manifestacija završava u nedjelju u 18 sati.

Facebook komentari

hr Fri Apr 21 2017 10:46:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/5975f59ab9e03ee9448b460d/80

Mlinarov burek dostupan i u Dubaiju

Mlinarova franšiza se nezaustavljivo širi pa je tako i danas otvorena prva pekarnica, odnosno Mlinar caffe u Ujedinjenim Arapskim Emiratima
Od danas svi stanovnici Dubaija mogu uživati u Mlinarovim pecivima i pekarskim proizvodima koji su već prisutni na europskom i australskom tržištu. U sklopu uglednog Nadd Al Hamar Health centra svoja vrata danas je otvorio Mlinar caffe, a ondašnji stanovnici moći će birati u širokom asortimanu pekarskih delicija. 

Stanovnici Dubaija sada mogu kušati bureke, pizze, lisnata tijesta i sendviče pripremljene prema Mlinarovoj recepturi i standardima. Ovo je prva u nizu franšiza poslovnija koje će Mlinar na području UAE razvijati kompanija Alagar Investment LLC, Dubai s ostalim partnerima.

Nadamo se da će uživati u našim hrvatskim proizvodima. 

Facebook komentari

hr Mon Jul 24 2017 15:27:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/59661894b9e03e82338b47f9/80
Foto: Pixabay

Istraživanje: 30 dana bilo bi idealno za godišnji odmor

Istraživači su potvrdili kako su tri tjedna odmora idealna, međutim, praksa će uvijek ovisiti o kompaniji u kojoj radite.

Kakve su navike građana kada je u pitanju korištenje godišnjeg odmora, istražio je MojPosao na gotovo 300 ispitanika. 

Zaposleni u hrvatskim institucijama u prosjeku imaju čak 27,7 dana godišnjeg

U prosjeku, ispitanici imaju 23,9 dana godišnjeg odmora, što je 1,1 dan više nego prošle godine.

Najviše dana godišnjeg odmora imaju ispitanici zaposleni u velikim tvrtkama ili institucijama, u prosjeku 25,3 dana. Zaposleni u srednje velikim tvrtkama ili institucijama imaju na raspolaganju 23,8 dana godišnjeg odmora, dok oni zaposleni u malim tvrtkama imaju najmanje, u prosjeku 21,7 dana.

Kada je u pitanju broj dana godišnjeg odmora, najbolje je raditi u hrvatskim institucijama u kojima zaposleni na raspolaganju imaju u prosjeku čak 27,7 dana godišnjeg odmora. S druge strane, najmanje dana godišnjeg odmora imaju zaposleni u privatnim tvrtkama u domaćem vlasništvu (22,2 dana). Ispitanici zaposleni u privatnim tvrtkama u stranom vlasništvu, u prosjeku, imaju 23,7 dana, a u državnim tvrtkama 24,6 dana.

Gotovo polovica ispitanika (45%) zadovoljna je brojem dana godišnjeg odmora, dok ih 52 posto ipak priželjkuje više dana. Oni koji priželjkuju više dana odmora smatraju da je 30 idealan broj dana godišnjeg odmora. Treba naglasiti da ispitanici koji bi željeli više dana godišnjeg odmora u prosjeku trenutno imaju 3 dana manje godišnjeg odmora (22,5) od onih koji smatraju da imaju dovoljno dana godišnjeg odmora (25,5). S druge strane, 3 posto ispitanika smatra da imaju previše godišnjeg te da im to loše utječe na produktivnost.

U prosjeku ostaje neiskorišteno 9,8 dana godišnjeg odmora

Iako će većina ispitanika, njih 76 posto svoj godišnji od prošle godine iskoristiti u cijelosti, dio ispitanika (24%) godišnji odmor nisu uspjeli iskoristiti do 30.6. Neki od njih će neiskorištene dane uspjeti potrošiti iza 30.6., dok će manjem djelu poslodavac isplatiti dane koje nisu iskoristili. Ispitanici kojima će dani u potpunosti propasti (niti će im poslodavac isplatiti niti će dane „prebaciti“) u prosjeku će izgubiti 9,8 dana. Najčešći razlog neiskorištavanja godišnjeg odmora je previše posla i pritisak nadređenih.

Regres ove godine očekuje, ili ga je već dobilo, 39 posto ispitanika. To je više od prošle godine, kada je regres očekivalo njih 31 posto. U najvećoj mjeri regres će dobiti ispitanici zaposleni u državnim tvrtkama i institucijama (63%, odnosno 60%), a u najmanjoj mjeri ispitanici zaposleni u privatnim tvrtkama u domaćem vlasništvu, gdje će regres dobiti svega 23 posto  ispitanika. Nešto više od polovice ispitanika (52%) koji su zaposleni u privatnim tvrtkama u stranom vlasništvu dobiti će regres.

Prosječan iznos regresa iznosi 1.464 kune, što je 3 posto više nego prošle godine. Najveći iznos regresa dobiti će ispitanici zaposleni u privatnim tvrtkama u pretežno stranom vlasništvu (1.667 kuna), dok najmanji regres očekuje ispitanike zaposlene u državnim tvrtkama (1.165 kuna).

Odmaramo li se dok smo na godišnjem odmoru? 

Čak 81 posto ispitanika barem ponekad razmišlja o poslu tijekom godišnjeg odmora, dok ih 19 posto niti jednom ne pomisli na posao tijekom odmora. Čak 62 posto ispitanika odradi neke poslovne obveze na godišnjem ili s kolegama barem provjere kakva je situacija na poslu.

Najviše ispitanika (48%) na godišnjem odmoru nema nikakve strahove koji se tiču posla, ali 24 posto ih brine jesu li napravili sve što su trebali, dok 22 posto ispitanika se brine radi li njihova zamjena sve kako treba.

Iako ponekad razmišljaju o poslu, većina ispitanika pokušava se u potpunosti isključiti tijekom odmora. Međutim, čak i kada uzmu knjigu u ruke za vrijeme godišnjeg odmora, 71 posto ispitanika izbjegava stručnu literaturu.

Facebook komentari

hr Wed Jul 12 2017 14:39:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/591c32e1b9e03ece108b4586/80
Foto: Poslovni.hr

Turisti i Splićani otkrili novo zanimljivo mjesto u gradu

U samo godinu dana, organiziranim izletima splitski 'škver' posjetilo je više od 1500 ljudi

S obzirom na to da je veliki interes domaćih i stranih gostiju za boravak u Splitu posljednjih godina, adventski slogan 'Split je hit, dođi u Split' može se primijeniti i na Brodosplit. U samo godinu dana, organiziranim izletima splitski 'škver' posjetilo je više od 1500 ljudi. - piše Poslovni.hr

Najbrojnije su osnovne, srednje škole i fakulteti iz Splita, ali i obrazovne ustanove iz Benkovca, Zadra, Dubrovnika, Brača, Korčule, Jastrebarskog i Zagreba. Mnoge su turističke agencije, domaće i strane u svoje programe uvrstile i posjet Brodosplitu, i njihov se broj iz godine u godinu stalno povećava. Najveći interes iskazuju gosti iz Slovenije, ali ima dolazaka iz Austrije, Francuske, Njemačke, Belgije, Švicarske i Češke, i u zadnje vrijeme zanimljivi individualni posjeti iz SAD-a, Brazila, Izraela i Poljske.

Na preko pola milijuna četvornih metara, kolika je kopnena površina splitskog brodogradilišta, moguće je kao rijetko gdje u Europi doživjeti i upoznati se s kompleksnošću procesa gradnje broda, od dopremanja materijala, rezanja čelika, izrade blokova, montaže na navozu, do porinuća i opremanja na opremnoj obali.

U dvosatnom obilasku posjetitelji se najprije upoznaju s modelima brodova, kojih je više od 70 sačuvanih u 'muzeju brodogradilišta', a potom se svima podijele zaštitne kacige i prošetaju se proizvodnim halama i razgledaju novogradnje. Oduševljenje brojnih posjetitelja izazivaju projekti izgradnje čeličnih brana za sprečavanje utjecaja plime na grad Veneciju i najvećeg jedrenjaka na svijetu, čije je porinuće zakazano za 10. lipnja ove godine.

Trebat će vremena za srediti dojmove, jer ono sve što su posjetitelji čuli o Brodograđevnoj industriji Split nije ni blizu dojmova koji se stekne unatoč tako kratkom posjetu. Najave dolazaka protežu se sve do jeseni, a tada nastupa i nova školska godina i sve popularnija terenska nastava u Brodosplitu.- piše Poslovni.hr

Facebook komentari

hr Wed May 17 2017 14:35:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis
http://www.dalmacijanews.hr/files/590a4273b47398726e8b4625/80
Foto: Zadarski list

Zadar je "pametniji" od New Yorka i Londona

Uz obično telefoniranje, građani Zadra ubuduće mogu bezbrižno plaćati kreditnim i debitnim karticama ponuđene usluge

U sklopu projekta Smart City Zadar - Pametni grad Zadar, u Zadru su postavljene prve pametne govornice u Hrvatskoj. Zamišljeno je da građanima i turistima služe kao izvor svih potrebnih lokalnih informacija uz niz inovativnih ICT usluga nove generacije. - piše Zadarski.hr

Hrvatski telekom morao je, zapravo, ispoštivati zakonsku obvezu postavljanja telefonskih govornica, ali su u međuvremenu obične govornice osnažili dodatnim sadržajima. Uz obično telefoniranje, građani Zadra ubuduće mogu bezbrižno plaćati kreditnim i debitnim karticama ponuđene usluge, i to zahvaljujući rješenju Hrvatske poštanske banke. Kako je rekao direktor Vendotela Samo Omerzel, ovim projektom Zadar je u trendu razvoja pametnih gradova, a trenutačno je ispred New Yorka i Londona, koji također transformiraju svoje javne telefonske govornice.

Do kraja tjedna bit će postavljeno ukupno 10 govornica na najprometnijim lokacijama u Zadru: na južnoj i sjevernoj strani autobusnog kolodvora, kod pošte na Relji, ispod volta kod mosta, kod Socijalnog, ispred Branimira pored mosta, pored DHM-a i kod Ferijalnog na Boriku. Pametne govornice će omogućavati besplatan pristup wi-fi mreži u krugu do 300 metara. Potrebno je samo jednom se logirati, ali je prema riječima direktora Omerzela, korištenje ograničeno na ukupno 24 sata mjesečno po jednom telefonu ili 30-ak minuta dnevno.

No na prvom testiranju, isprva nije radio pristup društvenim mrežama. Direktor Omerzel je to objasnio sigurnosnim protokolima, ali je kasnije, na otvoreno negodovanje novinara i prolaznika, pristup Facebooku proradio. Brzina uploada i downloada postupno će se povećavati, a kolika će u konačnici biti, nije mogao odgovoriti HT-ov voditelj projekta Pametni gradovi Igor Cerinski.

U pametnim govornicama građani i turisti moći kupiti parking karte te karte za međugradski prijevoz. Također, dostupni su im BitCoin, Simpa i BonBon Start paketi, mijenjanje papirnatih novčanica u metalne, telefonske kartice te bonovi za mobitele svih operatora, uz dodatnu mogućnost da se izravno na HT mobilni broj uplaćuje određeni iznos, a ponuda će uključivati raspon ostalih telekom i drugih proizvoda.

U digitalnoj trgovini mogao se kupiti samo višenamjenski USB kabel vrijedan 35 kn, kojeg je direktor Omerzel, nakon što je demonstrirao plaćanje svojom karticom, darovao zadarskom gradonačelniku Božidaru Kalmeti.  - piše Zadarski.hr


Facebook komentari

hr Thu May 04 2017 07:25:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Vijesti:Biznis

Pročitajte još . . .