Article

http://www.dalmacijanews.hr/files/5db99ea229111c9dd08b457e/80
Foto: Ivan Gudić

Glumica Petra Kraljev novo je lice kampanje osječke dizajnerice sa splitskom adresom

U novoj kolekciji Anovi djevojka je odrasla i sada još sigurnije zna što želi i ne libi se to pokazati kroz svoje modne kombinacije.

Talentirana osječka dizajnerica sa splitskom adresom Ivona Glavaš nedavno se uspješno predstavila svojom novom kolekcijom vlastitog brenda Anovi na velikoj modnoj manifestaciji Zagreb Fashion Destination, a ovaj vikend u Splitu snimljena je i kampanja za predstavljenu kolekciju čije je zaštitno lice lijepa glumica Petra Kraljev


U novoj kolekciji Anovi djevojka je odrasla i sada još sigurnije zna što želi i ne libi se to pokazati kroz svoje modne kombinacije. Tako u ovoj kolekciji možemo primijetiti mali odmak od romantike, a krojevi haljina i odijela na elegantan način ističu ženstvenost i samouvjerenost. Svaka kreacija je osmišljena do najmanjeg detalja od pomno biranih visokokvalitetnih materijala pamuka, vune, ručno rađene čipke. Prevladavaju tamnije nijanse od palete sive i smeđe, nezamjenjive crne boje, a kolekcija je razigrana šljokicama. Kao novost su vuneni kaputi volumeniziranih rukava, koje dizajnerica predstavlja kao svoje favorite jesensko/zimske kolekcije.

„Volim svoj posao prije svega jer kroz njega stvaram, učim nešto novo i na taj način rastem. Najljepše mi je što svoje ideje mogu prenijeti na kreacije koje će druge žene oživiti. A u atraktivnoj glumici Petri Kraljev prepoznala sam tu evoluciju djevojčice prema ženi i povjerila joj s punim povjerenjem ulogu Anovi dame koju je malo je reći idealno realizirala.“ –komentira Ivona.


A oduševljenje suradnjom ne krije ni sama Petra: „Prvo bih se zahvalila Ivoni koja me pozvala da budem dio njene nove kampanje i što je vrlo samouvjereno od samog početka znala što hoće i vjerovala u našu suradnju. Uspjela je okupiti iznimno profesionalni tim s kojim je, bez dodatnih i usiljenih epiteta, napravila maestralan posao. Ideja i tema cijele kampanje me najviše privukla. I doista je takva cijela kolekcija, vrlo sofisticirana, elegantna i dovoljno koketna u svojoj nevulgarnosti. Moj zadatak u svemu ovome je stoga bio poprilično jednostavan. Trenutak žene koji je Ivona htjela postići sam osjetila odmah čim sam odjenula prvu haljinu. Da žena može biti privlačna i seksi svakako prikazuju njeni modeli kako haljina, tako i odijela te kaputa bez pretjerane ogoljenosti i erotike. Ovo jest naša prva suradnja, ali se čvrsto nadam da nije i posljednja.“ 


Autor fotografija je Ivan Gudić, make-up osmislila je Jelena Franjkić, a za nekoliko različitih frizura tijekom snimanja zaslužna je Lucija Čule.

Čitava kolekcija dostupna je u Anovi ateljeu u Splitu, concept store-u „Kate be Love“ u Metkoviću te putem internet stranica. 


hr Wed Oct 30 2019 15:31:00 GMT+0100 (CET) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ec2c52c6f2ab8d2318b4578/80

Rumunjski portal pisao o Mirti Šurjak: 'Seksi novinarka iz Hrvatske u parodičnom videu'

Rumunji su zaintrigirani Mirtom Šurjak
Sportska reporterka Hrvatske televizije, Mirta Šurjak, pojavila se jutros na najutjecajnijem rumunjskom news portalu Adevarul.

Rumunji prenose kako je Mirta izazvala pozornost nastupom u spotu “Mi manca il calcio” za pjesmu koju izvodi glazbenik iz Milana, Ermanno Fabbri.

Nogomet naravno nedostaje i Rumunjima, pa ih je zaintrigirala talijanska štos-pjesma “Mi manca il calcio” (Nedostaje mi nogomet).


hr Mon May 25 2020 12:23:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ecad34f6f2ab8803c8b456c/80

Kadrovi koje morate pogledati: Plitvička jezera i dinamično lice prirode ostavljaju bez daha

Za sve one koji nisu u mogućnosti doći do Plitvičkih jezera donosimo prekrasne fotografije koje je za naše čitatelje zabilježio poznati sinjski fotograf, Antonio Mirko Macan.
Iako je koronavirus zaustavio turističku ponudu u Hrvatskoj ponovna revitalizacija značila je procvat u Nacionalnom parku Plitvička jezera. S ponovnim otvaranjem vodstvo Nacionalnog parka kao 'as iz rukava' donijelo je potez sniženja cijena ulaznica pa su tako brojni posjetitelji pohitali u ovo malo čudo prirode.

Na Plitvice se moglo za 50 kuna, a cijene se uskoro povisuju pa tko je bio i bio je. 

Dva promotivna tjedna privukla su brojne domaće turiste u ovaj Nacionalni park koji predstavlja dinamično lice prirode, a povećan broj gostiju iznenadio je i oduševio vodstvo predvođeno ravnateljem Nacionalnog parka Plitvička jezera, Tomislavom Kovačevićem koji je, prije nekoliko dana, za HRT najavio poskupljenje koje je nazvao 'prirodnim'.

- Hrvatska je javnost možda manje upoznata činjenicom da je od 1. studenog pa skroz do 1. ožujka cijena vrlo povoljna. Ona je godinama bila 60 kuna, ove će godine biti 80 kuna, dakle ponovno prihvatljivo. Tko je jednom vidio Plitvice pod snijegom, taj će se sigurno ponovno vratiti, kazao je Kovačević.

- Gotovo da mogu reći da je sezona počela na Plitvičkim jezerima, bez obzira na to što imamo promotivno proljeće. Svaki dan imamo 5000 i više posjetitelja, a to je ograničen broj, 50 posto od onoga što mi inače primamo, dodao je ravnatelj.

Za sve one koji nisu u mogućnosti doći do Plitvičkih jezera donosimo prekrasne fotografije koje je za naše čitatelje zabilježio poznati sinjski fotograf, Antonio Mirko Macan.


hr Sun May 24 2020 22:04:00 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ec956796f2ab87d3b8b4568/80
Foto: Pixabay

Neobična ponuda Hrvatske Lutrije: Pogodite koji grad će imati višu temperaturu zraka i zaradite

Trenutno je u ponudi šest duela

Vjerovali ili ne, Hrvatska Lutrija uvela je novu ponudu za kladioničare. Naime, imaju mogućnost zarade na jednoj vrlo neobičnoj ponudi, a trebaju pogoditi tko će u duelu gradova imati višu temperaturu.

Ponuda za temperature je aktivna svaki dan između 8:00 i 12:00 sati na Cro Bet stranicama. Za tekući dan oklade se primaju do 12:00 sati, a mjerodavna je temperatura izmjerena u 20:00 sati na službenoj meteorološkoj postaji DHMZ-a. Rezultati mjerenja mogu se vidjeti na stranici www.meteo.hr i objavljuju se malo nakon 20 sati. 
 
Trenutno je u ponudi šest duela:

  • Zagreb Grič – Split Marjan
  • Rijeka – Osijek Čepin
  • Zagreb – Osijek Čepin
  • Split Marjan – Rijeka
  • Zagreb Grič - Rijeka
  • Split Marjan - Osijek Čepin
hr Sat May 23 2020 19:00:04 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin
http://www.dalmacijanews.hr/files/5ec936026f2ab84f398b461b/80

OD LJUBAVI SE ŽIVI Mlada Splićanka životnu strast usmjerila u posao iz snova

Nije lako biti mlada poduzetnica, a Lea se na taj pothvat odlučila bez puno razmišljanja.
“Pronađi posao koji voliš i nećeš morati raditi ni jednog dana svog života...“

Lea Radanović se plesom počela baviti još kao dijete, a kako kaže, želja joj je bila stvarati nešto kreativno, plesati i smišljati, a svoju ljubav potom prenijeti i na druge.

S 18 godina pružila joj se prilika te je stekla licence za zumba fitness i zumba kids instruktoricu. Kao i svaki početnik, radila je za druge, ali nedugo se odlučila pokrenuti vlastiti posao. Vjetar u leđa su joj bili upravo zadovoljni klijenti koji su od prvog dana s njom u plesnoj dvorani.

- Htjela sam otvoriti nešto pozitivno za djecu, a i za odrasle. Htjela sam da to bude mjesto pozitivne energije i veselja gdje će se djeca dolaziti družiti, zabavljati, plesati i opustiti se, a isto tako i odrasli.“


Oduvijek je priželjkivala postati trenerica kakvu je i sama željela imati – neopterećena, vesela, zabavna i društvena. U poslu s najmlađima prije svega uživa, a često posjete i natjecanja. Nagrade i priznanja uvijek laskaju, ali oni se prije svega idu dobro zabaviti.


- Cilj mi je da svojim polaznicima prenesem ljubav prema plesu, da ih naučim da uživaju u tome što rade, da rade na sebi i svom samopouzdanju, da se oslobode straha javnog nastupa, da nauče pravila grupe, da se nauče biti tim i važnost prijateljstva, da se rasterete od svakodnevnih briga i da se zabavljaju, lijepo ponašaju, a isto tako da na taj trening idu s guštom i veseljem.“

Na treninzima nikad nije dosadno. Organiziraju izbor plesača mjeseca, plesne dvoboje, supertalent,… a od plesa nisu odustali čak ni za vrijeme epidemije koronavirusa. Virtualnim putem učili su, stvarali, plesali i što je najvažnije, ostali zajedno. Kako kažu, ništa ih nije spriječilo da plešu.


Nije lako biti mlada poduzetnica, a Lea se na taj pothvat odlučila bez puno razmišljanja. Koliko god je lijepo biti sam svoj gazda, toliko nosi i brige i odgovornosti.

- Toliko uživam u svom poslu da ga ni ne nazivam poslom. To je jednostavno moj poziv ne mogu zamisliti da radim bilo što drugo.“

Vodi ples za djecu vrtićke i školske dobi te plesni fitness za odrasle. Uz to radi i u teretani My Look Fitness centar za žene gdje već dvije godine vodi vlastitu grupu zumba fitnessa. Kako kaže, veliki vjetar u leđa bio joj je šef Petar Donjerković koji joj je pružio priliku i vjerovao u nju. Danas joj je upravo na tom mjestu veliko zadovoljstvo raditi.


Za sebe kaže da nikada nema mira i da mora biti u pokretu. Ljeti u Istri radi i kao animatorica, a ističe kako taj posao obuhvaća dosta toga. Potrebno je prije svega biti uvijek nasmijan, motiviran i veseo.

Njen dan je uglavnom trčanje s jednog mjesta na drugo. Ako nije u dvorani, onda smišlja koreografije i programe, bira glazbu i planira zanimljive satove sa željom da njeni polaznici uvijek imaju nešto novo. Prije dvije godine organizirala je i humanitarni projekt Heart Of Dance, humanitarni plesni koncert.

Rad Leonis plesnog studija možete pratiti i na društvenim mrežama, a svi su uvijek dobrodošli da zaplešu i u dvorani.

- Kako se kaže postoje razne prečice do radosti, a ples je jedna od njih.“


 

hr Sat May 23 2020 16:52:48 GMT+0200 (CEST) STO POSTO d.o.o.
Hrvatske mornarice 10 21000 Split
Magazin

Pročitajte još . . .